Hop til indhold
McMullen

Hold jer væk fra dansk kvinde i Herning/ Horsens

Recommended Posts

Hej gutter 

En dansk kvinde (?) har oprettet en profil på https://annoncelight.dk/showad/372358

Det ser tilforladeligt ud alt sammen. Både tekst og billeder tilsyneladende i orden. Jeg kan dog på det kraftigste advare imod at I henvender jer til vedkommende. 

Jeg skrev til hende for at høre om muligheden for et besøg, dog uden at booke et specifik tidspunkt. Senere henvender hun sig med en tekst om, at jeg er udeblevet fra aftalen og skylder flere tusinde kr. som hun truede med ville blive inddrevet ved inkasso såfremt jeg ikke betalte. Fuldstændig sindssygt. 

Jeg skrev at hun kunne glemme det. Og skriver nu for at advare jer. 

Pas på jer selv derude. Der er brodne kar i mellem. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McMullen skrev, for 2 minutter siden:

Pas på jer selv derude. Der er brodne kar i mellem. 

Du kan tage det helt roligt...det er det samme taberscam de laver igen og igen.....læs her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
McMullen skrev, for 3 timer siden:

inddrevet ved inkasso

Så kender hun/han vist ikke reglerne for inkasso/fogedret mm. Der skal foreligge skrifligt dokument på gæld. Adskillige korrekt adviseret rykkerskrivelsers osv osv. før at der overhovedet kan oprettes en sag. Men træls  de prøver med det scam gang på gang. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 27.5.2023 at 16:45:

Du kan tage det helt roligt...det er det samme taberscam de laver igen og igen.....læs her:

 

Havde samme oplevelse som dig,  jeg skrev med hende "dem " i aftes, skrev så i morgens kl tidlig at jeg takkede nej , fik så en besked om at jeg havde til kl 1200 at betale, ellers ville det få konsekvenser, har selvfølgelig ikke betalt de 5350 og gør det hellere ikke, de har  jo både navn og adresse, men forventer ikke at høre mere fra dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...