Hop til indhold
Afub

Leslie , fake or not ?

Recommended Posts

Prisen er absurd lav og billederne er tilsyneladende lånt af OF model Lena The Plug
https://twitter.com/lenatheplug/status/1560808876622110720

Men det kan da ikke udelukkes at Lena prøver en ny karriere fra et skod-hotel på Amagerbrogade.

Redigeret af Stapler
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 27.5.2023 at 12:37:

Redigeret i går klokken 04:56 af Stapler
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Nå... jeg fik så en advarsel af @Stapler for at poste et lille udsnit af et billede, som beviser, at det er stjålet. 
Advarslen er accepteret.

Det jeg ville fortælle med det zoomede og croppede billede jeg postede var, at når man zoomer ind (som jeg havde gjort) kan man se at der på mobil-coveret står Lena the Plug. Billedet er offentligt tilgængeligt på Lena's twitter og instagram, hvilket selvfølgelig ikke retfærdiggør at man poster dem - eller udklip af dem - i anden sammenhæng uanset formålet og graden af modificering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 29.5.2023 at 20:00:

Nå... jeg fik så en advarsel af @Stapler for at poste et lille udsnit af et billede, som beviser, at det er stjålet. 
Advarslen er accepteret.

Det jeg ville fortælle med det zoomede og croppede billede jeg postede var, at når man zoomer ind (som jeg havde gjort) kan man se at der på mobil-coveret står Lena the Plug. Billedet er offentligt tilgængeligt på Lena's twitter og instagram, hvilket selvfølgelig ikke retfærdiggør at man poster dem - eller udklip af dem - i anden sammenhæng uanset formålet og graden af modificering.

Annoncen eller bare billederne fra den er til gengæld ikke fjernet endnu selvom den blev anmeldt i lørdags. Lidt underligt når man vælger at slå så hårdt ned på at du viser et billedudsnit der er relevant for at vise at annoncøren bruger falske billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...