Hop til indhold
Nv Herre

Suttemesteren Århus

Recommended Posts

Nv Herre skrev, for 49 minutter siden:

Hej Folkens.

Er der nogen der har besøgt denne "dame"

https://annoncelight.dk/showad/372242

Der er lidt omtale fra tidligere:

Søstersutteso

Sutter til du sprutter 

Edit: Der var vist ingen omtale, men blot efterlysninger. Søg evt. selv på nogle af de ord, hun har brugt, f.eks. "Villavejen" og "Trøjborg"

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er den i taler om. Syntes ikke i har ret i jeres noget grove udtalelser. Jeg får ny lokaler der er private 100% men er du ikke til en dame over 40 er jeg klart den forkerte. Ja jeg skulle i bad, det sætter alle pris på. At jeg har haft så mange kunder jeg faldt i søvn, beklaget jeg skam også. Og dig der mener man ikke går glip af noget, du skulle skamme dig, for det var også dig der "glemte", at betale, så mon ikke bare du skulle passe dig selv. Jeg har rigtig mange tilfredse kunder, så tro ikke på alt her inde, for her er øjensynlig ondsindet personer

Del dette indlæg


Link til indlæg
SUTTEMESTEREN skrev, for 10 timer siden:

Jeg er den i taler om. Syntes ikke i har ret i jeres noget grove udtalelser. Jeg får ny lokaler der er private 100% men er du ikke til en dame over 40 er jeg klart den forkerte. Ja jeg skulle i bad, det sætter alle pris på. At jeg har haft så mange kunder jeg faldt i søvn, beklaget jeg skam også. Og dig der mener man ikke går glip af noget, du skulle skamme dig, for det var også dig der "glemte", at betale, så mon ikke bare du skulle passe dig selv. Jeg har rigtig mange tilfredse kunder, så tro ikke på alt her inde, for her er øjensynlig ondsindet personer

Øhh hjælp mig lige her søde. Hvordan ved du hvem han er, ham der skrev man ikke går glip af noget? Og tilmed beskylder du ham for at “glemme” at betale?? Vi er jo anonyme så det virker sgu ikke troværdigt. Desuden er han jo laaaangt fra den eneste der angiver negativ omtale omkring dig så du kan jo umuligt vide hvem det er. Og om vedkommende der “glemte” at betale overhovedet er i dette forum. Jeg har faktisk besøgt dig og jeg gik igen. Uden at betale ja, men jeg fik heller ikke noget. Jeg fortrød hurtigt mit besøg og skyndte mig ud. Og der havde du ihvertfald ikke lige været i bad.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, den 16.12.2023 at 23:53:

Øhh hjælp mig lige her søde. Hvordan ved du hvem han er, ham der skrev man ikke går glip af noget? Og tilmed beskylder du ham for at “glemme” at betale?? Vi er jo anonyme så det virker sgu ikke troværdigt. Desuden er han jo laaaangt fra den eneste der angiver negativ omtale omkring dig så du kan jo umuligt vide hvem det er. Og om vedkommende der “glemte” at betale overhovedet er i dette forum. Jeg har faktisk besøgt dig og jeg gik igen. Uden at betale ja, men jeg fik heller ikke noget. Jeg fortrød hurtigt mit besøg og skyndte mig ud. Og der havde du ihvertfald ikke lige været i bad.  

Tænk at synke så do... Kan kun sige; TSK

 

KJ735 skrev, den 16.12.2023 at 23:53:

Øhh hjælp mig lige her søde. Hvordan ved du hvem han er, ham der skrev man ikke går glip af noget? Og tilmed beskylder du ham for at “glemme” at betale?? Vi er jo anonyme så det virker sgu ikke troværdigt. Desuden er han jo laaaangt fra den eneste der angiver negativ omtale omkring dig så du kan jo umuligt vide hvem det er. Og om vedkommende der “glemte” at betale overhovedet er i dette forum. Jeg har faktisk besøgt dig og jeg gik igen. Uden at betale ja, men jeg fik heller ikke noget. Jeg fortrød hurtigt mit besøg og skyndte mig ud. Og der havde du ihvertfald ikke lige været i bad.  

Jeg kan kun sige: TSK

Del dette indlæg


Link til indlæg
SUTTEMESTEREN skrev, den 30.1.2024 at 21:31:

Tænk at synke så do... Kan kun sige; TSK

 

Jeg kan kun sige: TSK

Sandheden er ilde hørt

Del dette indlæg


Link til indlæg
SUTTEMESTEREN skrev, den 30.1.2024 at 21:31:

Tænk at synke så do... Kan kun sige; TSK

 

Jeg kan kun sige: TSK

Jeg kan kun sige at hvert et ord er sandt. Og det huer dig ikke at høre sandheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...