Hop til indhold

Cilina Thai Kolding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/359123

Jeg er som regel altid meget omhyggelig med at udvælge mine GP’er, tror næsten det er en del af spillet. Først jagten, derefter erobringen. Og tilfredsstillelse. Det pirrer nogle gamle jagtinstinkter. Første del af sagen, kommunikationen forinden gik fint. Faktisk et langt tilløb hvor jeg to gange spurgte uden at lave aftale. Da det logistiske ikke lige kunne gå op alligevel. Men tredie gang lykkedes det, og jeg fandt stedet. En befærdet hovedgade i Kolding. Parkering og afventen af endelige instrukser. Skulle gå til lille passage og gå ind i opgang og ringe på dør. Gjorden jeg, men der var ingen ringklokke. Ville ikke banke på en forkert dør. Så gik ud igen og sendte sms. Det var så den rigtige dør. Ind igen. Og banke på. Og der stod hun så, en dejlig lille Thai. Beskrivelse i annonce passer meget godt. Måske lige +5 på alderen. Og lidt løs hud hist og pist. Men ikke noget af betydning. Hun kan bedst lide at gå direkte til sagen. Efter brusebadet blev jeg mødt at et godt dybt blow lige uden for brusekabinen. Og derefter direkte på sexdelen. Det plejer jo gerne at være omvendt, massage først og derefter sex. Men nu var det så den retning det gik, og det kan da også noget på den måde. Efter en god gang sex hvor hun til fulde leverer det hendes annonce lover, incl rimming begge veje,  blev det tid til lidt massage. Her er hun så ikke på top 10 over massører jeg har mødt. Søde berøringer, men ikke så meget massage. Til gengæld lidt tid til også at fornemme hende som person. Hun har det herligste smil, var helt forelsket i det. Så alt i alt et godkendt besøg. Og kommer gerne igen. 

Skrevet

Ja, hun går direkte til markronerne. De 3-4 gange jeg besøgte hende på Fyn nåede jeg dårligt at få tøjet af før hun havde min pik i munden :P

Dengang var hun lige et nummer større, hvilket jeg syns gjorde hende rigtig lækker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.