jusse22 22 Skrevet 26. Maj, 2023 En lille, eller måske længere, historie om et af de første besøg hos en GP, som skete for mange år siden, måske 20+ år siden. Jeg var forholdsvis uerfaren med GP'er men kiggede da noget på de sidste par sider i Ekstra Bladet, for internettet var stadig nyt for de fleste, og EB var jo hvor du kunne finde de dejlige piger. Jeg faldt over en annonce for en japansk pige i Aarhus. Annoncen var kort, som de nu var, men der var antydning om at hun var til lidt af hvert. Jeg fandt lejligheden og meget nervøst ringede jeg på døren. En ældre dansk dame lukkede op og bad mig om at sidde i stuen som var lige inden for døren. Der gik vel et minut og ind kom en smilende Silke. Jeg stod op og hun kom over og gav mig en stor knuser. Jeg var glædelig overasket for mine tidligere besøg havde været på Thai klinikker, hvor det hele var en smule mere mekanisk. Silke så slide god ud. Smukt ansigt, en lille tynd kort kjole af en slags, sorte net strømper og et par medium høje hæle. Hun var ca. 155cm, meget tynd og måske en lille b-skål og med langt flat sort hår. Hun tog mig ind i nabo værelset via køkkenet og en gang. I gange så jeg et andet værelse a m var indrettet som en slave kælder. Jeg spurgte om det og hun tog mig glad derind og viste mig alle sagerne. Hun ville gerne være "slave" for det var noget hun tændte på, men det var lidt for meget for mig den gang (i dag ville jeg nok have sagtens ja), så vi gik ind på det andet værelse. Hun var åben for alt men vi blevet enige om fuld pakke med analt til hende. Det gik sgu godt og den fik ikke for lidt med våde kys over det hele, både hun og jeg, og det lykkedes mig at kommer to gange, og hun mindst fire gange. Nej, jeg er normalt ikke Don Juan eller den store elsker, men vi havde det simpelthen så godt i hinandens selskab. Efter det lå vi nøgne og snakkede i lang tid, så lang tid at mutter bankede på døren, først for at høre om hun var OK, siden hen for at gøre opmærksom på, at tiden var gået. Jeg kan ikke huske hvor mange gange Hun bankede på døren, men min time var overskredet med mindst en time mere da jeg endelig luskede af. Før jeg fik udvekslede vi email adresser og vi skrev lidt sammen i næsten to år, men da jeg var tilbage i DK igen havde hun forlængst draget tilbage til Japan. Det besøg hos Silke var det bedste jeg nogensinde har haft hos en GP, og jeg ærger mig over at jeg fandt hende i slutningen af min ferie i DK, så ingen mulighed for et besøg mere. Har nogen her besøgt Silke for de mange år siden? Tak for at bruge tiden på at læse mit nostalgiske oplæg. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 27. Maj, 2023 Dit skriv viser at nostalgi faktisk kan bruges til noget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg