Hop til indhold

Sites hvor par kan møde singler

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg har efterhånden været ved nogle GP'er og det har mange gange været rigtig fint. Men det, der virkelig har fået mig op at ringe, har været de få gange, hvor jeg har været ude hos par. Jeg har prøvet det et par gange, hvor konen blev "udlejet". Det føles på en eller anden måde mere ægte end en GP'er, da det også spiller ind i deres fantasi.

De gange jeg har været afsted, har jeg fundet annoncen på annoncelight. Men det er meget sjældent, at der kommer disse annoncer derinde. Jeg ved ikke, om der bare er meget få af disse annoncer eller jeg kikker det forkerte sted.

Så er der nogen herinde, der kan hjælpe mig med at få vished om, om der findes online sites, der formidler kontakt mellem par og singler?

Skrevet

På Scor.dk er der mange par, der søger mænd. Nu er der ikke penge mellem folk på Scor, men hvis du har andet at byde ind med, så er det da et forsøg hver.

Skrevet

Jeg har haft mange gode oplevelser med par gennem Scor.dk, men du betragtes kun som seriøs, hvis du betaler for medlemskab og har billeder (gerne af en stor stiv pik), og så en god profiltekst, hvor du skriver lidt om dig selv.

Klik så på de par, som du er interesseret i, vælg nogle som er ældre end dig, like deres billeder, så de kan se, du er interesseret, så skal du nok få henvendelser.

Skrevet

Hej

Swingeren og scor er 2 gode tilbud synes jeg. 

Har selv forsøgt mig dog uden held på denne side 

https://www.superchat.dk/ 

Kræver man oprettet sig med er brugernavn og er derud over helt gratis 

Der er chatrum hvor par søger 

Tror at hvis man kan slippe hjemmefra om aftenen (hverdag el weekend) er chancen større. 
Kræver ikke andet end at være vaks på tastaturet, ærlig og en god portion held. 
Der går et par timer nogen gange mere før man har sit brugernavn 

// Amar Lover

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har været på scor.dk et par år. Men der var langt op mellem snapsene ifht Tinder osv. Generelt er det et let ældre publikum. Og en vanvittig overvægt af mænd. Men skal hilse og sige det er ikke umuligt at besøgt et par gennem scor. :P

Skrevet
SweetKisses skrev, den 26.5.2023 at 21:48:

Scor.dk ??

Ja der masser af par der søger :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.