Hop til indhold
Muckenschnabel

Første tur hos en GP

Recommended Posts

Lidt spøjs debut hos GP. Havde det pænt stramt, stresset, og små deprimeret over 'alt ødelæggende' pige problemer i mit liv.

Det fik mig til at tænke hey, hvis hun kan knalde løs og overse mig, så kan jeg også. Derfor fik jeg impulsivt lyst til at prøve en GP, noget som ellers har været ret grænseoverskridende for mig at skulle springe ud i.

Fandt en som så dejlig ud og godt anmeldt. Aftalte blow job.

Hun gjorde det helt fint, var sød og var meget overbærende med at jeg simpelthen, hverken kunne afslutte eller holde rejsningen. Gav mig endda lidt ekstra tid, til jeg smed håndklædet i ringen.

Jeg tænker at både nervøsistet og frustration beskrevet ovenfor, fik mig til ikke at kunne slappe af og nyde showet. Og derfor ingen happy ending. 

Aner ikke om det sker tit at folk ikke kan afslutte, eller om det bare er mig?

Lyder det som rimelig konklussion? At man skal have styr på sit shit inden man bevæger sig ind på de her baner. Leave your trouble, bring your heart.

Redigeret af Muckenschnabel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første gang var i hvert fald også lidt en rodet affære for mig. Det er stadig med lidt spænding når jeg går på besøg, men knap så rodet som første gang.

Jeg synes jeg har læst om flere der har udfordring med rejsning og udløsning første gang, og også senere for den sags skyld. Ja jeg tror at jo bedre man kan nyde turen, jo bedre forløber det også. Glem alt om at præstere (lige så meget en reminder til mig selv) og på forløsning. Bare nyd turen og det der nu kommer ud af det.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Man kan jo "få styr på sit shit" med den rette GP -og fornødne tid... Du skal ikke booke 15min bj. og så regne med "happy ending" når det er første gang -og du "Havde det pænt stramt, stresset, og små deprimeret over 'alt ødelæggende' pige problemer i mit liv." -så beder du selv om fiasko... 

Kunne f.eks. bokke massage med bj mindst 1 time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

-Man kan jo "få styr på sit shit" med den rette GP -og fornødne tid... Du skal ikke booke 15min bj. og så regne med "happy ending" når det er første gang -og du "Havde det pænt stramt, stresset, og små deprimeret over 'alt ødelæggende' pige problemer i mit liv." -så beder du selv om fiasko... 

Kunne f.eks. bokke massage med bj mindst 1 time.

Jep, det du skriver bekræfter hvad jeg selv konkluderede. Det var meget impulsivt og med erfaring havde jeg selvfølgeligt nok valgt noget andet eller helt holdt mig væk med det rådne humør jeg bragte med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt normalt. Problemet ligger lige så meget oppe i dit øverste hoved. Dine tanker, måske dårlige samvittighed, første gang,  stress, nervøsitet og spænding. Jeg kunne heller ikke komme første gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muckenschnabel skrev, for 25 minutter siden:

Lidt spøjs debut hos GP. Havde det pænt stramt, stresset, og små deprimeret over 'alt ødelæggende' pige problemer i mit liv.

Det fik mig til at tænke hey, hvis hun kan knalde løs og overse mig, så kan jeg også. Derfor fik jeg impulsivt lyst til at prøve en GP, noget som ellers har været ret grænseoverskridende for mig at skulle springe ud i.

Fandt en som så dejlig ud og godt anmeldt. Aftalte blow job.

Hun gjorde det helt fint, var sød og var meget overbærende med at jeg simpelthen, hverken kunne afslutte eller holde rejsningen. Gav mig endda lidt ekstra tid, til jeg smed håndklædet i ringen.

Jeg tænker at både nervøsistet og frustration beskrevet ovenfår, fik mig til ikke at kunne slappe af og nyde showet. Og derfor ingen happy ending. 

Aner ikke om det sker tit at folk ikke kan afslutte, eller om det bare er mig?

Lyder det som rimelig konklussion? At man skal have styr på sit shit inden man bevæger sig ind på de her baner. Leave your trouble, bring your heart.

Kære Muckenschnabel:)

Kender du dette saying :  "du kan ikke redde andre før du reddet dig selv! "

Der er også denne, og den faktisk fra den anden part som ikke ved eller forstår hvad der foregår af ting inde hovedet på den part som svigter/fejler i det planlagte - "bring - det - i orden"

Kære Muckenschnabe   - - du skal bringe orden inde i dit hoved, og det først og fremmest dit stress og siger du deprimeret, og du skal selv tage det første skridt - til hvad ved du bedst selv.

Mange hilsner:)     ---   og mange gange held lykke til:)

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 16 minutter siden:

Helt normalt. Problemet ligger lige så meget oppe i dit øverste hoved. Dine tanker, måske dårlige samvittighed, første gang,  stress, nervøsitet og spænding. Jeg kunne heller ikke komme første gang.

-  ja - for 85% af sex foregår mellem ørene :huh: 

Derfor: " bring det i orden"     -     altså det oppe mellem ørene så der er plads til alle 85%   -   alle 85% 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min første gang var også vildt nervøs. Rejsningen var svær, men nåede med nød og næppe lige at få afsluttet til sidst. Ikke den store nydelse i det.

Oplevede dog at allerede anden gang var en helt anden oplevelse. Meget nemmere at slappe af for mig.

Men vigtigst tror jeg, som mange andre skriver, at den ikke kommer til at blive rigtig god, før du får styr på nogle af de ting, du åbenbart bakser lidt med lige nu.

Lad det dog ikke slå dig ud, hvis du har lyst til at have sex med en dejlig kvinde - om end du har betalt for hende eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muckenschnabel skrev, for 10 timer siden:

(…)

(…)

Puha, det var godt nok mange spørgsmål. Jeg tror, at bedste jeg kan sige er, at man kan gå til en GP, hvis man har lyst til det. Hvordan man gør det er vel op til den enkelte.

Som så meget andet er det jo noget, som man kun skal gøre, hvis man har lyst til det. Hvad der ellers foregår i nogens liv (du nævner stress, pige-problemer etc.), som jeg forstår, du føler påvirker her, er jo som udgangspunkt ikke noget, der hverken skal tale for eller imod. Her er jeg nok heller ikke den rigtige til at udtale mig – der vil andre nok kunne sige noget bedre.

Jeg tror dog sjældent, at der kommer noget ud af ideer som, at hvis man tror, at hvis nogen knalder ved siden af, så kan man også, eller noget i den stil. Men jeg har hørt nogen sige noget lignende (f.eks. at den bedste måde at komme over nogen er “at knalde det væk”). 

Så det er nok det bedste jeg kan sige, at man skal gøre det, hvis man har lyst (besøge en GP). Der er sikkert andre, der kan sige mere klogt om det. F.eks. vil jeg slet ikke kunne udtale mig om det med den manglende afslutning eller rejsning, men som jeg forstår det, så er det med så meget andet her i tilværelsen “en første gang”, der er mere svær end andre. Vil dog passe på med netop at udtale mig om, hvad det skyldes (der kan være hundredevis af årsager). Derfor også passe på med at sige, om det er noget i hovedet eller noget andet.

Så nej, jeg vil ikke sige: Leave your trouble, bring your heart. Men gør det (besøg en GP), hvis du har lyst :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn
Muckenschnabel skrev, for 11 timer siden:

Du svarer jo selv så fint - på alle dine spørgsmål <3

Nye tider skrev, for 11 timer siden:

Det fik mig til at tænke hey, hvis hun kan knalde løs og overse mig, så kan jeg også.

Har det nogensinde hjulpet nogen sådan rigtigt ? Næppe. Hjalp det dig ? Næppe. 

LystKnald ikke NødKnald - du ved :-P

HOV var dig @Muckenschnabelog ikke nye tider jeg jeg skulle citere - liiige for god ordens skyld Hehe :mrgreen:

Redigeret af DetStærkeKøn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...