Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Sløv fredag, men hvem skal besøges omkring Herning?

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog

Jeg har ledt og ledt efter et besøg over middag idag i Herning og omegn, men har svært ved at finde en pige.

Kender I en pige hvor billederne passer og som i kan stå inde for i området? Det kan være både thai og andet. Kigger lidt på Darija i Hampen, men billederne virker af ældre dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er hvis ingen tvivl om hvem du skal besøge i og omring Herning i dag, 

Kan slet ikke forstå det er svært at finde en når

Den søde og smukke pige Cattleya er tilbage.

Hun behøver slet ikke noget reklamme, da hendes gode billeder er 100 % af hende.

Har mange gode anmeldeldser. 

 

https://annoncelight.dk/showad/348234

 

Redigeret af TT123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
TT123 skrev, for 7 minutter siden:

Uhh godt bud, men Valhalla er lige lidt for offentlig for mig en fredag eftermiddag i fuld dagslys. Det glemte jeg at nævne i mit opslag. Men Cattleya var faktisk mit første gp besøg og det var en fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
oros skrev, for 10 minutter siden:

Alice ved Aulum naturligvis: https://annoncelight.dk/showad/318104

Hun var min faste favorit gennem laang tid. Men så flyttede jeg over på djævleøen.

Og du tænker billederne er retvisende mv.? Hun har været “Ny” i lang tid ifølge hendes profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 13 minutter siden:

Og du tænker billederne er retvisende mv.? Hun har været “Ny” i lang tid ifølge hendes profil 

Hun har flere års erfaring og er heller ikke ny i Aulum længere. Billederne er ganske retvisende - tror de blev fornyet for et års tid siden. 

Men hun er god og imødekommende, berøringsvenlig, velsmagende osv. Særlig hendes penis-arbejde er anbefalelsesværdig. Det er dog et år siden, jeg sidst besøgte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
oros skrev, for 40 minutter siden:

Hun har flere års erfaring og er heller ikke ny i Aulum længere. Billederne er ganske retvisende - tror de blev fornyet for et års tid siden. 

Men hun er god og imødekommende, berøringsvenlig, velsmagende osv. Særlig hendes penis-arbejde er anbefalelsesværdig. Det er dog et år siden, jeg sidst besøgte hende.

Velsmagende? Som jeg læser det er det kun massage hun tilbyder med happy ending. Men betyder kiss my body at man kan gå ned på hende eller få hende i 69? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 4 timer siden:

Velsmagende? Som jeg læser det er det kun massage hun tilbyder med happy ending. Men betyder kiss my body at man kan gå ned på hende eller få hende i 69? :)

Jeg har ikke mødt noget, du ikke kan få bortset fra sex uden. Dog ved jeg ikke, om hun er til anale lege. Jeg har aldrig efterspurgt det.

Spørg hende og du får svar. 

Ps. Vær forberedt på at få en adresse i nærheden i første omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TT123 skrev, for 10 timer siden:

Der er hvis ingen tvivl om hvem du skal besøge i og omring Herning i dag, 

Kan slet ikke forstå det er svært at finde en når

Den søde og smukke pige Cattleya er tilbage.

Hun behøver slet ikke noget reklamme, da hendes gode billeder er 100 % af hende.

Har mange gode anmeldeldser. 

 

https://annoncelight.dk/showad/348234

 

Bare til Service info.  Så har jeg smset med hende (Cattleya) om en aftale.  Og hun tager hjem Søndag morgen.  ( Og ved ikke om hun sådan lige kommer tilbage i nær fremtid) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Fredagen endte med at blive brændt af, af Darija i Hampen, så skulle vist have lyttet til de gode råd i denne tråd i stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 3 timer siden:

Bare til Service info.  Så har jeg smset med hende (Cattleya) om en aftale.  Og hun tager hjem Søndag morgen.  ( Og ved ikke om hun sådan lige kommer tilbage i nær fremtid) 

Tak for info. hun er helt igennem en super fantastisk pige, Hende Cattleya.

Så lidt en skam hun ikke kommer tilbage i nær fremtid. Hun vil helt sikkert blive savnet

af mange. 

Vil ønske hende alt muligt held og lykke. Håber personligt hun kommer tilbage.

Men hun har sikkert muligvis også andre planer det må vi jo respektere. Være glad for vi har mødt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Fredagen endte alligevel godt - fik en aftale i stand med den skønne Cattleya (som også var mit første besøg hos en gp) med meget kort varsel. Hun stod så fint i døren i hendes net-“tøj” som jeg havde forespurgt og WOW!

Hun kunne huske mig fra et år tilbage og hvad jeg havde bedt hende tage på dengang, WOW!

Vi havde det sjovt i 30 minutter og hendes former er… you guessed it; WOW!

Hun bekræftede dog at hun forlader Danmark snart og muligvis ikke vender tilbage igen; IKKE-WOW!

Alt var næsten til 10/10. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget ærgerligt hvis hun ikke kommer retur, men forståeligt hvis hun vil have en familie og karriere. 
Jeg måtte dog lige afsted i dag som jeg har skrevet et lille skriv om under anmeldelser :)

Redigeret af HansenDanmark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... Jeg har aldrig set hende ryge og har ikke observeret hun lugter af det. Men jeg har ikke spurgt.

Hvis du med mega mener, om hun sluger, er jeg svar skyldig. Hun giver et dejligt blæs uden, men jeg kommer altid ved hendes håndarbejde. Den lille blå pille har jo en hæmmende virkning på evnen til at få udløsning...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...