Captain 518 Skrevet 26. Maj Nogen som har besøgt Lena og som vil fortælle lidt om besøget?https://annoncelight.dk/showad/370543 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 46 Skrevet 30. Maj Jeg tager chancen i sidste weekend, og bookede en tid. Jeg vente om i døren da jeg så hun var særdeles usoigneret og stank af røg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 518 Skrevet torsdag klokken 04:19 Fjolleren skrev, den 30.5.2023 at 18:31: Jeg tager chancen i sidste weekend, og bookede en tid. Jeg vente om i døren da jeg så hun var særdeles usoigneret og stank af røg Tak, så bliver hun slettet af to do listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 226 Skrevet lørdag klokken 22:27 Fjolleren skrev, den 30.5.2023 at 18:31: Jeg tager chancen i sidste weekend, og bookede en tid. Jeg vente om i døren da jeg så hun var særdeles usoigneret og stank af røg ja annoncen / billederne af hende er stærkt utiltalende efter min smag.... men tak for din beretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg