Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

 

Har mildest talt været lidt fraværende herinde på det seneste, men går og overvejer om jeg skulle forkæle mig selv lidt med en tidlig julegave i form af en god gang massage med det hele ...

 

Førhen kom jeg en del i Siam på Jyllands Allé, da det var der der var et par unge piger dengang, men skippede dem lidt til sidst fordi den ene pige jeg næsten altid kom ind til begyndte at få for vane at skippe massagen og bare gå lige på og når det så var overstået så var det ud af vagten igen ... Kom så lidt på Jordbrovej (kan ikke huske hvad den hed, men det var i en kælder for enden af en bygning ved et kryds, hvis det gør folk klogere) hvor jeg fik en rigtig god massage af en afsindigt smuk pige først/midt i 20'erne der hed noget i stil med Day ... Havde så hørt en hel del godt om N&N på Oddervej hvor jeg var en enkelt gang, også hos en ret flot yngre pige, som jeg tror hed Ice ... Alle disse dejlige piger er jo nok væk fra byen igen for længst, men havde indtryk af at det var ganske ok steder hvor det var rimeligt stabilt med udbuddet af smukke yngre piger ...

 

Nu til det væsentlige ... hvordan forholder det sig nu på disse steder? Er de stadig lige så gode? Synes det ser ud til at N&N stadig er med i front, men der er ikke nogle helt nye indlæg mht. de andre steder - og det skifter jo ret hurtigt så oplysninger der er mere end ganske få uger gamle er jo ofte ret forældede ... Men hvor skal jeg tage hen hvis jeg vil have en flot, slank og yngre pige (hellere 20 end 30) hvor jeg kan få fuldpakke - og helst til 1000 kr.?

 

Hvor er der mest stabilt udbud hvis jeg ikke på forhånd har en aftale?

Vil blive mega glad hvis der er nogle der kan komme med nogle gode forslag til sted/pige - og gerne med navn, beskrivelse af alder, udseende, ydelser og pris (skulle der være en der tilbyder anal med i den fulde pakke, så vil det bare være et kanon stort plus)  :-)

 

På forhånd tak
 

 

møgsvinet

 

 

 

P.s. Skulle der tilfældigvis være nogle der ved om den smukke unge pige som holdt til på Langballevej mellem Silkeborg og Brædstrup helt er stoppet i branchen eller om hun er at finde et andet sted? Hende fik jeg besøgt mange gange i tidens løb når jeg kom den vej forbi, men desværre bare ikke her til sidst mens hun var der, så har desværre ikke selv hørt om hun havde planer om at forlade branchen, finde et andet sted eller hvad der var årsag til at hun holdte ... oplysninger om hende må meget gerne smides i en privat besked hvis det er :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...