Hop til indhold
Møffe

Ny lækker Thaipige i Nørre Aaby. Ticha er 27 år og kommer fra Bangkok

Recommended Posts

TILBUD I DENNE. 1 TIME - 1000kr 1 piper <<< Det måtte jeg da lige prøve har jo altid været glad for, at komme der...

Jeg kom ikke igennem via sms -så ringede jeg, da jeg var i byen -og aftale blev lavet med det samme!-) "Ticha" er sgu højbenet af en thai at være -med store bløde bryster der sidder perfekt -kikkede efter ar -men jeg tror sgu de var ægte;-) hun er meget god med sine hænder og fik en god og grundig massage på ryg/skulder/nakke/hoved -men resten kom hun lidt for let om ved -blev vendt om -og hun gik straks i gang med vådeservietter og vaskede lille mand -der allerede var ½vågen pga. hun lige havde ældede balderne... Hun tog tøjet af "det var rigtig nok hun er møj pisse lækker" hoppede op i mellem mine ben og begynde blow -hun kikkede lidt -men blev nok forlejen fordi jeg gloede på hende og lukkede øjenene -men kikke alligevel igen- om støjeren forsat gloede, og det gjorde han sgu;-) hun satte kondom på -og sprang på -jeg kunne godt få lov at ælte brysterne -men hun kunne slet ikke have jeg rørte hendes øre (glemte jeg et par gange) hun var overfølsom og grinede og tog min hånd væk... det virkede til nogen tidligere har været for hårdhændet ved hende -for hun var heltiden bange for det gjorde ondt -selv om jeg forsøgte, at passe på (efter første gang hun reagerede på den måde) hun sagde ikke direkte "nej" "pas på" men hun antyede det (og det er jo pisse træls i længden) hun ville gerne ned og ligge på ryggen -og alligevel ikke helt pjattet med jeg kom så tæt på hendes hoved med mit... trak hende ned i enden af briksen -så jeg kunne stå op -og da jeg så tog hendes ben op på mine skulder -kunne hun pludselig godt lide det, og stønnede og klynkede -og jeg huggede i bund (hun virkede til at komme flere gange) sluttede af med doggy stående -og hun var smask våd... Jeg kan ikke komme med kondom -så hun gav mig hj med ryggen til -men jeg fandt op i mellem hendes ben bagfra -hun blev våd igen -men stoppede mig ved at stille sig opad briksen -hun kikkede genert og forsatte hj -men jeg måtte tag over og kører den hjem -hun var lidt fraværende der, da hun lige ville hente køkkenrulle -den lå naturligvis på nederste hylle -så hun bukkede sig ned -og jeg nød synet af hendes lange ben og mis bagfra -og kom i det samme...

Hun er sådan en pige der insistere på den "professionelle distance" sexdelen er ½hjertet -men det lykkes ikke helt (mit held) -da vi først var færdig -tøede hun stille og roligt op -og vi hyggesnakkede lidt -det viste sig at jeg har besøgt den lille by hun kommer fra i Nordthailand -og hun er en rigtig sød pige at tale med. Fik et bad og en vand -og jeg skulle love, at komme igen snart sagde hun med et mega smil -da hun lukkede mig ud...

Jeg er lidt splittet og mellemfornøjet, men 1 time for 1000kr. +bad efterfølgende! -kan jeg sgu ikke tillade mig at brokke! 

Efter min bog er hun toplækker ung, slank, store ægte bløde bryster. Fissen er trimmet. Massagen var super (men for kort, og ikke hele kroppen) og det er jo også massage og sex hun sælger. Selv om hun er igang med at nedbryde sig selv med sexen (hun kan ikke lide det) og det går stærkt er, jeg sikker på... -det vil give hende problemer -med utilfredse kunder. Håber hun indser det ikke er det hun skal og nøjes med massage -som vil gøre hende populær ved dem der elsker god massage;-) Hvis jeg kommer igen til hende vil jeg fortælle hende det -hun er en for god pige;-)

https://annoncelight.dk/showad/333956

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...