Hop til indhold

Recommended Posts

Det lysthus I Vordingborg er sgu ikke hvad det har været :lol:

For år tilbage var der gode piger på vagt hver dag. Kan godt se at de dage er talte. Nu kan man dårligt fylde kalenderen ud men det var nu ikke det jeg ville fortælle ^_^

Har haft kigget på Pandora http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/pandora/index.php og besluttede mig for i sidste uge at besøge hende. Jeg ringer på dagen og inden tager tlf. og tænker når det var ærgerligt, prøver igen i næste uge.

Idag tænker jeg så at det må være dagen hvor jeg så ringer derned og får fat i tlf.damen som oplyser at hun ikke ved hvor hun er og ikke kan få fat på hende og jeg bliver nød til at ringe igen senere. Det har jeg gjort og oplever det samme igen :lol:

Er jeg den eneste som har oplevet dette?

utroligt at man tillader at have så useriøse piger i sin fold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure

Havde overvejet om det var et sted man skulle gæstevisitte, men bliver et nej nu efter at have læst dette. Selvom jeg egentlig ikke er overrasket.
 

desværre er det så svært at få piger ind,  at din oplevelse langt fra er enestående. Det ærgerlige ved det er at mutter hellere vil have/håber på husleje i kassen her og nu, og ikke tænker på at det ødelægger husets omdømme at have den slags piger. Og så bliver det først RIGTIG svært at skaffe nye, gode medarbejdere. Ingen ordentligt piger gider være i sådan et hus. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavepig skrev, for 16 timer siden:

ringer derned og får fat i tlf.damen som oplyser at hun ikke ved hvor hun er og ikke kan få fat på hende

Hos Seductiongirls har jeg to gange booket tid hos samme pige, som så ikke var dukket op, da jeg ankom til aftalt tid. Jeg havde endda bekræftet min tid telefonisk en time før aftalerne, men alligevel gik det galt. Jeg har aldrig oplevet det med andre piger hos SG end hende her.

Det skal for god ordens skyld siges, at hun er en af mine favoritpiger, og jeg synes ellers, at SG er et rigtig godt og seriøst sted. Men for fanden, hvor er det frustrerende, når man i den grad er spændt op til lir og har glædet sig til at møde pigen, og hun så ikke dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 1 time siden:

Havde overvejet om det var et sted man skulle gæstevisitte, men bliver et nej nu efter at have læst dette. Selvom jeg egentlig ikke er overrasket.

Ligesom når man læser anmeldelser af piger, er det værd at overveje om der kan være flere sider af samme sag. Lidt synd, hvis en enkelt negativ anmeldelse skal ødelægge for en pige, eller i dette tilfælde et hus. Det sted har eksisteret i årevis og har haft mange “ordentlige piger” på menuen, mig selv inkl. Jeg var der kun kort, fordi bordellivet ikke er for mig, men flere har været der i lang tid og været glade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 2 timer siden:

Havde overvejet om det var et sted man skulle gæstevisitte, men bliver et nej nu efter at have læst dette. Selvom jeg egentlig ikke er overrasket.
 

desværre er det så svært at få piger ind,  at din oplevelse langt fra er enestående. Det ærgerlige ved det er at mutter hellere vil have/håber på husleje i kassen her og nu, og ikke tænker på at det ødelægger husets omdømme at have den slags piger. Og så bliver det først RIGTIG svært at skaffe nye, gode medarbejdere. Ingen ordentligt piger gider være i sådan et hus. 

 

Miley, ville ønske at du gæstevisittede huset! Så skulle jeg nok være der! Har endnu ikke nået forbi dig endnu men det er min plan :-P

Men ja, det er ærgerligt at den slags pige skal ødelægge det for som nævnt i tråden så har huset haft rigtig gode piger der førhen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
Liv skrev, for 2 timer siden:

Ligesom når man læser anmeldelser af piger, er det værd at overveje om der kan være flere sider af samme sag. Lidt synd, hvis en enkelt negativ anmeldelse skal ødelægge for en pige, eller i dette tilfælde et hus. Det sted har eksisteret i årevis og har haft mange “ordentlige piger” på menuen, mig selv inkl. Jeg var der kun kort, fordi bordellivet ikke er for mig, men flere har været der i lang tid og været glade. 

Du har helt ret ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 9 timer siden:

Havde overvejet om det var et sted man skulle gæstevisitte, men bliver et nej nu 

 

Må jeg spøger dig hvor holder du til hende for vil gerne besøg dig 

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...