Hop til indhold
Lurebassen

Nati sexy in odense

Recommended Posts

Var forleden forbi Nati.

Jeg blev mødt af hinde i døren iført vest og korset.

og blev derefter led in it et tungt mørk lagt rom, så man kunne ikke se helt skarpt, det var nok også hensigten.

Det kan godt være det er hinde på billederne, men så er det nogle år kilo og en seriøs omgang photoshop siden.

Hun smed aldrig korsettet så er svært at vudere, men jeg er ret sikker på at alle der ser billederne og så efter møder hinde vil blive skuffet.

Det var ikke øko blow, men på med gummi fra start.

Hindes prser er ret standard 15/600 30/800 ect.

Sex/blow 7/10

Udseende 4/10

Gentagelse chance 0/10

https://annoncelight.dk/showad/371507

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halløjmedjer skrev, for 13 timer siden:

Man skal bare holde sig langt derfra!!!

Så langt vil jeg dog ikke gå, har haft mange udmærkede oplevelser på den adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lurebassen skrev, for 7 timer siden:

Så langt vil jeg dog ikke gå, har haft mange udmærkede oplevelser på den adresse.

Enig.

Til gengæld skulle de snart se og få lavet den ringeklokke ved lågen. Man trykker og trykker selv om man har aftale, og der sker intet. Så skal mobilen frem igen og så får man lige at vide "et øjeblik"......Og inden man er blevet lukket ind (hvis ellers låsen virker)....for det har jeg også oplevet adskillige gange at den ikke gør, så har man stået og blomstret i mindst 5 min til skue for naboer og forbipasserende. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...