Hop til indhold

Vanessa Vejle Sex without + finish inside 6/10

Featured Replies

Skrevet
Før nogen begynder: Dette er ik fake eller reklame.

Har set Vanessas annoncer før ind imellem, og skrevet med hende på er tidspunkt, hvor hun dog ikke tilbød ‘finish inside’.
det gjorde hun så i dag, og da hun skrev at foto var real, confirm with tattoo, tog jeg chancen - og det var sandt. Kortere hår, måske et par ekstra kilo, men ikke slemt - hun har sprøde ungpigebryster.
Købte 30 min til 1800 for kiss, blow + sex uden, finish inside pussy - evt anden gang outside

Hun virkede sød, men så snart akten gik igang, lukkede hun øjnene. Suttede den hård og smurte olie på, derefter lagde sig på ryggen i en stilling, så kyss var umuligt.
Jeg trak hende dog blidt lidt tilbage, trængte op og kyssede hende - og så åbnede hun velvilligt munden og lod mig snave - jeg havde børstet tænder grundigt + mundskyl og ryger ikke.

Hun lagde ikke op andre stillinger end missionær men det var egentlig også nemmere at styre så jeg ikke kom for hurtigt. Ingen brok over sut på bryster, kys eller tid jeg tog mig god til at nyde synet af mit blanke hårde lem glide ind og ud af fissen og hendes krop så lækker ud, og da det var  tid at sperme dybt op i hendes ok stram fisse, lod hun mig blive inde t jeg følte mig helt færdig imens vi tungekyssede, det var enlig ret liderligt.

på den måde okay - men ingen far for at jeg ‘kommer’ igen, da indlevelse også betyder lidt her.

Jeg kunne godt have fået 5 min mere, men havde ikke lyst til det.

Billedet er fra annoncen - det fristede, men blik go smil var væk under sex. 

Redigeret af Bryan Mills
Billeder

Skrevet

Er imponeret over du tør uden gummi. 

Har flere gange fået muligheden for uden gummi uden ekstra betaling, men har simpelthen takket nej hver gang af frygt for  risikoen. 

Det ikke nemt at modstå fristelsen. Men hver gang går jeg derfra med et smil på læben, nok mest stolt over mig selv og stolt over jeg var i stand til at holde fast i  sikker sex. 

Skrevet

Jeg har også besøgt denne gude smukke pige.  Jeg har ikke prøvet uden gummi, men måtte også selv sætte det på, men kan ikke nikke genkendelse med de lukkede øjne og manglende indlevelse.  Jeg ville godt have et genbesøg. Synes virkelig hun er sød, og "følte" hun synes godt om mit besøg.

Skrevet
storogslap skrev, for 13 timer siden:

Er imponeret over du tør uden gummi. 

Har flere gange fået muligheden for uden gummi uden ekstra betaling, men har simpelthen takket nej hver gang af frygt for  risikoen. 

Det ikke nemt at modstå fristelsen. Men hver gang går jeg derfra med et smil på læben, nok mest stolt over mig selv og stolt over jeg var i stand til at holde fast i  sikker sex. 

Ja det er flot. Derudover har din post intet med GP at gøre, og prøver at starte en diskussion der flere gange er blevet lukket ned fra moderator's side af.

Skrevet

Når pigen lukker øjne kan det os være hun er i en dyb nydelse

Skrevet

Nej du, hun tænker hvornår er det stikende røvhul færdig, så jeg kan komme ud og bruge pengene :P

Skrevet

@storogslap deltager ikke i denne tråd mere. Debat om kondom tages i en af de 1000  andre tråde der er om emnet. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg ser hun er i Odense i dag og overvejer en tur til Fyn for at møde hende :twisted::twisted::twisted:

Er der andre, der planlægger at se hende i dag eller i morgen og 'finish inside'?

Jeg vil gerne komme på besøg, når hun er frisk fyldt op, så måske vi kan koordinere vores aftaler B)

Eller hvis du vil ind efter mig, så send mig en pm :ph34r:

Skrevet

Tak til Keeper for at holde linien mod afsporing i kondom-debat.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Annonce-linket viser en anden pige nu

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.