Hop til indhold

Lad os have noget at grine af:-D

Featured Replies

Skrevet

Kære tøser og gentlemens. Her på det sidste, har jeg været ret uheldig, med ting der sker ligesom en gæst er på vej ind af døren. 

Jeg tænker, at dele dem med jer så mændene kan få et smugkig “bag kulissen” og i andre piger kan dele jeres historier, for jeg er forhåbenligt ikke den eneste, det her sker for :ph34r::lol: Måske enda mænd, er kommet frem til noget uventet, pigen hellere ikke havde forventet? 

Jeg har indenfor den sidste måned formåede både at få en hveps på besøg og måtte fortælle den rare herre, at før vi kunne hygge måtte vi altså lige få dræbt den satan, da jeg ellers ikke ville kunne tænke på andet end “Hvor er den?:ph34r:“ :rolleyes:

Det er også lykkedes mig, at glide på vej ud af badet og smadrer mine tæer ind i fodlisten, så jeg måtte stå med foden under den kolde hane og strække mig hen til døren for at spotte hvornår gæsten kom, så jeg kunne nå at tørre min fod og ikke lignede en der var ved at tage fodbad i håndvasken :lol:

Skrevet

Ved en CoF sprøjtede jeg pigen så langt op i næsen, at hun fik det ud af munden. Hun var ved at kvæles af at hoste, spytte og grine på samme tid.
Hun havde sagt, jeg ikke måtte komme i hendes hår, så jeg forsøgte at sigte lavt. Der kom også lidt i håret, men vi grinte så meget, at hun til sidst var ligeglad, og sæd i næsen mente hun alligevel var værre :D 

Skrevet

Jeg har opvejet noget lignende @yrghh ved et besøg hos en GP, hvor jeg havde bestilt en quicky med BJ og sex.

Efter jeg lagde mig på sengen kom den søde kvinde ned til mig, kyssede mig krop fra halsen og nedad, for så at tage min pik i munden.

Hun begyndte på et vådt og varmt blow og ca. 30 sek. efter kunne jeg, til min store overraskelse, mærke orgasmen var på vej. Det har jeg ikke prøvet så hurtigt siden mine teenageår. 

Forvirret og forbavset fremstammer jeg “oh, i’m cumming” og hun kigger op på mig, mindst lige så overrasket, og stadig med min pik i munden. Og så kommer jeg imens hun stadig kigger overrasket på mig og forsøger genoptage blow’et.

Resultatet af jeg sprøjtede og hendes stilling gjorde, at jeg sprøjtede hende op i næsen, så sæden løb ud af hendes næsebor. Hun snøftede og så nøs hun, så mere sæd kom ud. Det fik os begge til grine og hun spruttede og nøs endnu mere. 

Jeg havde ikke bestilt CIM (ved ikke engang om det var på menuen) og stor ros til hende for at fortsætte uanset den hurtige afslutning og sæd ud af næsen. 

Helsigvis kunne vi begge grine bagefter og da jeg gik ud af hoveddøren, kunne jeg høre hende og de andre piger i lejligheden grine. 

Skrevet

Jeg mødtes med en af pigerne  og alt var ret godt. Vi havde et grinern rollespil der bl.a. involverede hun var i håndjern. 
Da jeg skulle låse dem op 2. Gang så virkede nøglen ikke! 
Jeg tror der var noget galt indeni låsen eller whatever. Resultatet bliver, at jeg bøjer metallet hvorefter den kunne åbnes. 

JAAAAA det var pinligt. Sorry ******, jeg må skylde en øl. :D

Redigeret af MandvedKBH
Rettelse

Skrevet
  • Author
MandvedKBH skrev, for 50 minutter siden:

Jeg mødtes med en af pigerne  og alt var ret godt. Vi havde et grinern rollespil der bl.a. involverede hun var i håndjern. 
Da jeg skulle låse dem op 2. Gang så virkede nøglen ikke! 
Jeg tror der var noget galt indeni låsen eller whatever. Resultatet bliver, at jeg bøjer metallet hvorefter den kunne åbnes. 

JAAAAA det var pinligt. Sorry ******, jeg må skylde en øl. :D

Og dette er så en af grundene til jeg har købt disse håndjern og ikke dem med nøgle:lol:

IMG_5177.jpeg

Skrevet

Ved ikke hvor sjovt det er akavet var det i hvert fald. Bader mellem hver kunde og så tæt på ankomst som mulig. For et par måneder siden. Stod jeg så pludselig i vand til anklerne. Afløbet var stoppet. Da jeg jo tilbyder bad. Skyndte jeg mig febrilsk at hente mit rensebånd og skrue hovedet af bruseren så der rigtigt kunne komme tryk på ned i rørene. Så sidder man det i bar røv og alt hvad jeg forsøgte gjorde kun situationen på gulvet værre snavs kom op og ikke ned. Til sidste måtte jeg opgive klæde mig på og meddele kunden da han kom, at lige idag var det ingen bad til ham. Kunne jo ikke sende ham på et så ulækkert badeværelse. Han tog det heldigvis pænt. Med lidt mindre stress lykkedes det mig dog senere på dagen at få hul igennem.

Skrevet
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Og dette er så en af grundene til jeg har købt disse håndjern og ikke dem med nøgle:lol:

IMG_5177.jpeg

Hahah fair og respektabelt, personligt finder jeg dem dog ikke særlig sexede, men if it works i works ;) 

Skrevet

Nu holder jeg jo meget af analsex og sorte kys til pigen - gerne efter jeg har været i gang så jeg kan få tungen dybt ind. Oplevede så på et besøg at finde "tutten" fra et kondom med min tungespids. Det jeg selv havde på var intakt. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 22 minutter siden:

Nu holder jeg jo meget af analsex og sorte kys til pigen - gerne efter jeg har været i gang så jeg kan få tungen dybt ind. Oplevede så på et besøg at finde "tutten" fra et kondom med min tungespids. Det jeg selv havde på var intakt. 

:wacko: Fortæl lige hvordan du reagerede? :blink:

Skrevet
Lauersen skrev, for 23 minutter siden:

Argh!!! Det sgu ikke den bedste overraskelse. 

Har engang oplevet selv at miste et kondom i kampens hede (ikke analt). Der smed hun sig på ryggen og “du har selv kommet det derind, så må du selv tage det ud”. 

Og i øvrigt lidt trist din GP ikke har styr på gummiet. 

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 5 minutter siden:

Har engang oplevet selv at miste et kondom i kampens hede (ikke analt). Der smed hun sig på ryggen og “du har selv kommet det derind, så må du selv tage det ud”. 

Det har jeg også oplevet - dog privat, så det var heldigvis ikke helt så akavet  da det skulle graves ud igen.. :lol:

Redigeret af SweetKisses

Skrevet

Mit første “besøg” hos en gp ligger mange år tilbage, jeg blev bedt om at vente i et lokale da pigen var optaget. Lokalet lå lige op til det lokale der var gang i, og jeg kunne tydeligt hører hvad der skete-;).Ung og mega  liderlig kunne jeg ikke lade være med at tage hånden ned og nusse, og pludselig gik den på mig i bukserne. Jeg måtte kalde på teledamen og fyre en løgner af at jeg var nød til at gå -:) 

Skrevet
SweetKisses skrev, for 9 minutter siden:

:wacko: Fortæl lige hvordan du reagerede? :blink:

I situationen lod jeg som ingenting. Ville ikke ødelægge den gode stemning ved at gøre hende pinligt berørt. 

BrandmandSam skrev, for 9 minutter siden:

Og i øvrigt lidt trist din GP ikke har styr på gummiet. 

Jeg vil nok kalde hende her amatørpige fremfor GP. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

I situationen lod jeg som ingenting. Ville ikke ødelægge den gode stemning ved at gøre hende pinligt berørt. 

Jeg vil nok kalde hende her amatørpige fremfor GP. 

Ok - men ikke mere amatør end hun havde et kondom i rø… inden hun begyndte med dig B):biggrin:

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 7 minutter siden:

Ok - men ikke mere amatør end hun havde et kondom i rø… inden hun begyndte med dig B):biggrin:

Hun kan virkeligt godt lide at få pik, og mange af dem. Havde bestemt ingen forventning om at være bare dagens første. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 17 minutter siden:

Hun kan virkeligt godt lide at få pik, og mange af dem. Havde bestemt ingen forventning om at være bare dagens første. 

Sejt! Sig til hvis hun mangler en :ph34r:

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 39 minutter siden:

Sejt! Sig til hvis hun mangler en :ph34r:

Hun opbyggede vist et fast harem som jeg ikke blev en del af, og det er flere år siden hun sidst havde en annonce. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg lå her i sidste  weekend og råhyggede med en dame hjemme i hendes lejlighed, hendes vægge var papir tynde og da jeg tog hjem dagen efter stødte jeg på naboen og han smilte lidt kækt til mig og sagde “det lød da til at i to hyggede jer igår” jeg må konkludere ud fra hans kommentar at han har kunne høre vi bollede :o

Skrevet

Historien ligger en del år tilbage, men husker den, som var det i går. :)

Snestormen rasede, og i radioen sagde de " kun tåber kører ud i den "

Men trangen til lidt Thaimassage var for stor, for mig.

Så med sommerdæk på den gamle Volvo, kørte jeg de ca 30 km til det private hus, hvor massagen foregik,

turen gik i slalom mellem snedriver, kom frem efter næsten 2 timer.:)

Parkerede bilen lige foran huset, gik ind og fik 1 times massage, mindes ikke om den var god eller dårlig.

På den time massagen varede, var bilen selvfølgelig blevet pakket ind, i massive snedriver:( fik startet bilen og forsøgte ca 30 min, på at få bilen ud af indkørslen, alt imens flere lys i nabo husene blev tændt, og jeg kunne fornemme deres rungende latter.:(

Autohjælp var jeg ikke meget for at skulle tilkalde, til lige den adresse, :( men som sendt fra himlen, kom de 2 Thaikvinder ud fra huset i badekåber, og efter lidt tid fik de skubbet mig fri, kørte meget laaangsomt hjem, og gik i seng.:)

Skrevet

Har vist før fortalt min mest akavet historie men den kan nok godt tåle en gentagelse:lol:.. 

For efterhånden lang tid siden var jeg på min normale "Danmarks turné" der den gang startede i Hadsten hvorefter jeg rykkede til Støvring.. I Støvring få jeg besøg af en ung mand der under smalltalk efter sex afslører at han bor i Århus.. Jeg siger så rimelig spontant, lykkelig over at vide en smule geografi, "eeej så skulle du have besøgt mig igår i Hadsten i stedet for da, det jo tættere på".. Den unge mand siger så noget betuttet "det gjorde jeg også":wacko::lol:.. 

2 gange har jeg næsten formået at hive ganske uskyldige og uforberedte mænd ind fra fortovet fordi jeg troede det måske var min gæst:ph34r::lol:.. Det er også morsomt dog ikke i situationen.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, den 5.6.2023 at 18:18:

Har vist før fortalt min mest akavet historie men den kan nok godt tåle en gentagelse:lol:.. 

For efterhånden lang tid siden var jeg på min normale "Danmarks turné" der den gang startede i Hadsten hvorefter jeg rykkede til Støvring.. I Støvring få jeg besøg af en ung mand der under smalltalk efter sex afslører at han bor i Århus.. Jeg siger så rimelig spontant, lykkelig over at vide en smule geografi, "eeej så skulle du have besøgt mig igår i Hadsten i stedet for da, det jo tættere på".. Den unge mand siger så noget betuttet "det gjorde jeg også":wacko::lol:.. 

2 gange har jeg næsten formået at hive ganske uskyldige og uforberedte mænd ind fra fortovet fordi jeg troede det måske var min gæst:ph34r::lol:.. Det er også morsomt dog ikke i situationen.. 

Jeg dør lidt over vores samtale om bummerter :lol::wub: 

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror vi der har mødt dig til fredagsbarerne skal være glad over at du i det mindste kan huske ens navn nu.... :D

/Francois

Skrevet
Francois skrev, for 21 timer siden:

Tror vi der har mødt dig til fredagsbarerne skal være glad over at du i det mindste kan huske ens navn nu.... :D

/Francois

Jeg prøver da Finn:P:lol:.. 

Skrevet

Minder mig om at jeg skal gå noget mere random forbi på fortovene i de byer hvor @JenniferRomantica arbejder :P;):lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.