Emptyman 357 Skrevet 24. Maj, 2023 Jeg kan pludselig ikke længere se, hvornår profiler inde på sugardaters sidst var online. Nu står der ikke længere noget der, hvor der står "online status". Har andre det samme problem? Jeg har et aktivt abonnement. Det er jo ellers ret fedt at kunne se, om der er tale om en aktiv bruger, eller om vedkommende ikke har været online i over én måned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tbech 15 Skrevet 24. Maj, 2023 Jeg kan heller ikke se noget, mega trælst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 51 Skrevet 24. Maj, 2023 Kan også kun se den grøne/gule/grå "diode" på søgesiden som viser om personen er online, eller har været online for nyligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 24. Maj, 2023 Jeg har skrevet til deres support, men endnu ikke hørt noget tilbage. Formentlig en opdatering, der er gået galt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 24. Maj, 2023 Advokat1 skrev, for 2 minutter siden: Jeg har skrevet til deres support, men endnu ikke hørt noget tilbage. Formentlig en opdatering, der er gået galt. Deres support er temmelig sløve i det generelt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 25. Maj, 2023 Emptyman skrev, for 13 timer siden: Jeg kan pludselig ikke længere se, hvornår profiler inde på sugardaters sidst var online. Nu står der ikke længere noget der, hvor der står "online status". Har andre det samme problem? Jeg har et aktivt abonnement. Det er jo ellers ret fedt at kunne se, om der er tale om en aktiv bruger, eller om vedkommende ikke har været online i over én måned. de arabejder på det har de svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 25. Maj, 2023 Advokat1 skrev, for 22 timer siden: Formentlig en opdatering, der er gået galt. Jep, det virker igen nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg