Gæst Skrevet 18. December, 2013 Jeg formoder, et det er lettere at blive enige om hvem vi holder med ved kvindehåndbold VM i Serbien end med deltagerne i 'Vild med Dans', Der har da godt nok været et par 'neglebiddende' kampe her på det seneste, håber at det forsætter et par gange endnu og med samme resultater som hidtil. Udover de spændende kampe med positive udfald har jeg hæftet mig ved at par ting: 1) Af de 8 hold i kvartfinalerne har de 4 danske landstrænere, og kun en røg ud, og der var heldigivis Tysklands, så 3 ud af 4 er tilbage, så mindst en kommer i finalen. 2) 3 ud af de 4 semifinalister kommer fra samme gruppe; Brasilien, Serbien og Danmark, så det var vel en gruppe, der kan betegnes som en dynamitpulje, også selvom både tilfældigheder og held naturligvis spiller ind. Men flot klaret. Jeg ser frem til fredag aften og håber på en gentagelse af aftenens sucess, så ved jeg hvor jeg skal bruge noget tid på søndag Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 19. December, 2013 Håndbold? Med mindre de ændre reglerne, så de spiller i lingeri...... Ud over at en stor del af de danske piger ser ganske søde ud, så er det endnu en sportsgren der får alt for meget tv tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 19. December, 2013 Jeg ser som Smo da også frem til fredag aften. Det bliver en forhåbentlig sejrrig afslutning på en strålende dag ude i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 så er det endnu en sportsgren der får alt for meget tv tid. Ja det har du sikkert ret i, det er nok derfor at seertallene ligger på 1 million eller mere. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 19. December, 2013 spørg mig om jeg er ligeglad med hvor mange sportstosser der sidder foran skærmen.... For mig er (næsten) al sport i tv, et gigantisk tids spilde, specielt når det er nationalteater. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 19. December, 2013 Smo der er også meget høje seertal til Melodi Granorix ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 Smo der er også meget høje seertal til Melodi Granorix Ja, og hvad så? Det er da et komplet irrelevant indlæg, du disker op med. Men bortset fra det så skyldes det jo nok, at der er mange, der synes at det er god underholdning, og det er vel egentlig ikke noget galt med, eller er der? Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 19. December, 2013 Ja, og hvad så? Det er da et komplet irrelevant indlæg, du disker op med. Men bortset fra det så skyldes det jo nok, at der er mange, der synes at det er god underholdning, og det er vel egentlig ikke noget galt med, eller er der? Mvh smo Jo for saten.... Men det er en anden diskussion ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 spørg mig om jeg er ligeglad med hvor mange sportstosser der sidder foran skærmen.... For mig er (næsten) al sport i tv, et gigantisk tids spilde, specielt når det er nationalteater. Hvorfor skulle jeg spørge dig om det, jeg er da fuldkommen ligeglad med din mening, og og hvad du kalder dem (os), der synes at det er god og spændende underholdning. Og der er vel masser af andre tv-kanaler, som ikke sender sport, så jeg er ikke helt sikker på hvorfor du får det til at fremstå som en slags 'problem', Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 19. December, 2013 Ja, og hvad så? Det er da et komplet irrelevant indlæg, du disker op med. Nahh det er det nu ikke. Du anfører et seertal på 1 mill til håndbold som årsag til at det ikke er spild af tv tid at vise det. Jeg spørger dig så indirekte om Melodi Granprix store seertal også betyder at det ikke er spild at dyr tv tid at vise det ? Det var nu ikke for at hidse dig op, jeg anførte det. Ked af du blev stødt af min disken op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 19. December, 2013 Nahh det er det nu ikke. Du anfører et seertal på 1 mill til håndbold som årsag til at det ikke er spild af tv tid at vise det. Jeg spørger dig så indirekte om Melodi Granprix store seertal også betyder at det ikke er spild at dyr tv tid at vise det ? Det var nu ikke for at hidse dig op, jeg anførte det. Ked af du blev stødt af min disken op Efter alt at dømme, så lader det til at smo ikke er til kærlig drilleri idag. Så jeg tror bare at jeg lader den ligge her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 Nahh det er det nu ikke. Du anfører et seertal på 1 mill til håndbold som årsag til at det ikke er spild af tv tid at vise det. Jeg spørger dig så indirekte om Melodi Granprix store seertal også betyder at det ikke er spild at dyr tv tid at vise det ? Det er det vel ikke, når så mange er interesseret i at se disse udsendelser, men tv skal måske kun være for 'eliten', der skal bedømme hvad der er interessant?. Det er da helt ude i hampen at undlade at vise noget i tv, som en forholdsvis stor del af befolkningen åbenbart gerne vil se fordi der sidder nogen frelste og skal bestemme, hvad der er godt for 'folket', det er da ikke public service. Der findes da også masser af populære udsendelser og serier, som jeg ikke kunne drømme om at bruge tid på at se, men dem undlader jeg bare at se, sværere er det vel ikke. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 Så jeg tror bare at jeg lader den ligge her. God idé, nok dagens klogeste indlæg fra dig. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 19. December, 2013 Det er det vel ikke, når så mange er interesseret i at se disse udsendelser, men tv skal måske kun være for 'eliten', der skal bedømme hvad der er interessant?. Det er da helt ude i hampen at undlade at vise noget i tv, som en forholdsvis stor del af befolkningen åbenbart gerne vil se fordi der sidder nogen frelste og skal bestemme, hvad der er godt for 'folket', det er da ikke public service. Der findes da også masser af populære udsendelser og serier, som jeg ikke kunne drømme om at bruge tid på at se, men dem undlader jeg bare at se, sværere er det vel ikke. Mvh smo Nej sværere er det ikke. Jeg udtrykte blot min mening, som du udtrykte din. Dixi Ligeledes Med Venlig Hilsen ÅE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 (edited) Nej sværere er det ikke. Jeg udtrykte blot min mening, som du udtrykte din. Dixi Ligeledes Med Venlig Hilsen ÅE Enig, den har bare intet med denne streng at gøre. Men sådan er der efterhånden så meget på EG, desværre. Og lidt underligt at denne streng har udviklet sig på den måde. som den har; Måske en advarsel til ledelsen om, at der måske ikke skal skrives ret meget 'forkert', før det måske kan gå galt??? selv mellem fredelige mennesker som Aarhuselskeren og mig Mvh smo Redigeret 20. December, 2013 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 20. December, 2013 Håndbold? Med mindre de ændre reglerne, så de spiller i lingeri...... Ud over at en stor del af de danske piger ser ganske søde ud, så er det endnu en sportsgren der får alt for meget tv tid. Du bør nok overveje denne sportsgren http://playmaker.lflus.com/#v=u291 som forøvrigt har været vist på canal9 om morgenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 20. December, 2013 Du bør nok overveje denne sportsgren http://playmaker.lflus.com/#v=u291 som forøvrigt har været vist på canal9 om morgenen Ja den kender jeg godt. De tøser går godt nok til den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg