Hop til indhold

Nøgen-udskejelserne i håndboldklubben GOG

Featured Replies

Skrevet

Man hører tit små bidder i medierne om de legendariske fester i GOG, når de har vundet forskellige mesterskaber, hvor spillerne og andre fra klubben løber splitternøgne rundt omkring i Gudme og omegn.
Jeg er uendelig nysgerrig efter at høre mere om disse fester, og særligt om det er både mænd og kvinder, som der smider tøjet.

Redigeret af TommyHansen

Skrevet

Det er nok noget du skal betragte som privat, der ikke skal snages i 

Men måske @Den_glade_amatør amatør bliver stødt over dette

Skrevet

Mon ikke det er en blanding af fakta og opdigtede historier, men se selv dokumentaren om GOG på TV2. Den berører det lidt.
Tilbage i 80'erne gik rygterne vildt om udskejelserne - bla ofte med Poul Syberg som hovedperson. Mange af dem var dog vildt overdrevne vil jeg sige, hvilket jeg ikke er den eneste der synes. Dog bemærker jeg i dokumentaren at Bent Nygaard selv fortæller han fik nok på et tidspunkt.
Men nøgenløb til fester, som også vises i dokumentaren, er god nok. Og festerne skabte både sammenhold og ægteskaber. Den gule fare ...

Skrevet

Tommy Hansen. Tja jeg ved det ikke rigtigt om det sker. Men vil da foreslå at du kommer og ser nogle af GOG's kampe.

Så kan du jo selv se hvor festligt det foregår. Tag rigeligt med penge med. *SS*. Nå lad mig sige at jeg er lokal i området og støtter det. Osse GOG.

Skrevet
Otte skrev, 1 time siden:

Det er nok noget du skal betragte som privat, der ikke skal snages i 

Men måske @Den_glade_amatør amatør bliver stødt over dette

Jeres fnidder kan i tage pm

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.