Hop til indhold
TommyHansen

Nøgen-udskejelserne i håndboldklubben GOG

Recommended Posts

Man hører tit små bidder i medierne om de legendariske fester i GOG, når de har vundet forskellige mesterskaber, hvor spillerne og andre fra klubben løber splitternøgne rundt omkring i Gudme og omegn.
Jeg er uendelig nysgerrig efter at høre mere om disse fester, og særligt om det er både mænd og kvinder, som der smider tøjet.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er en blanding af fakta og opdigtede historier, men se selv dokumentaren om GOG på TV2. Den berører det lidt.
Tilbage i 80'erne gik rygterne vildt om udskejelserne - bla ofte med Poul Syberg som hovedperson. Mange af dem var dog vildt overdrevne vil jeg sige, hvilket jeg ikke er den eneste der synes. Dog bemærker jeg i dokumentaren at Bent Nygaard selv fortæller han fik nok på et tidspunkt.
Men nøgenløb til fester, som også vises i dokumentaren, er god nok. Og festerne skabte både sammenhold og ægteskaber. Den gule fare ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tommy Hansen. Tja jeg ved det ikke rigtigt om det sker. Men vil da foreslå at du kommer og ser nogle af GOG's kampe.

Så kan du jo selv se hvor festligt det foregår. Tag rigeligt med penge med. *SS*. Nå lad mig sige at jeg er lokal i området og støtter det. Osse GOG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Keeper
Otte skrev, 1 time siden:

Det er nok noget du skal betragte som privat, der ikke skal snages i 

Men måske @Den_glade_amatør amatør bliver stødt over dette

Jeres fnidder kan i tage pm

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...