Hop til indhold
cmal

FKK Oase, FKK Monte Carlo og Laufhau i Nürnberg

Recommended Posts

FKK koncepter er fascinerende - massere af lækre nøgne kvinder, som inviterer til sex. Og så kan man toppe op med 'public sex', hvor man i stedet for et af de private rum har sex i fx klubbens biograf. Det sidste synes jeg selv er virkelig fræk, men det er selvfølgelig en smagssag og heldigvis kan man selv vælge.

Jeg havde mulighed for en tur til Tyskland og besøgte FKK Oase (Oase) lige nord for Frankfurt, FKK Monte Carlo (Monte Carlo) lige syd for Karlsruhe og tog en tur på Laufhaus i Nürnberg.

FKK Oase er en kæmpe klub, som jeg tidligere har besøgt og som tilbyder fantastiske faciliteter og har rigtig mange flotte piger tilknyttet. Indgangen koster 65 EUR og dækker alt undtagen sex. Det skal således ses som en basisudgift. Ved ankomst fik jeg at vide at startprisen for sex var 80 EUR og at anal som udgangspunkt var 100 EUR ekstra. Det er i øvrigt en af de klubber (blandt dem jeg gennem tiden har besøgt), hvor anal tilbydes af næsten samtlige piger uden opfordring. Efter lige at have kigget mig lidt omkring valgte jeg at gå med en smuk serbisk (26 år) pige. 80 EUR + 20 EUR for OWO. God tid (ca 30 minutter), lækkert BJ og sex i flere stillinger. Tilbage i baren og efter en lille vandpause lod jeg mig overtale af en lækker græsk kvinde (27 år). Hun var så veltalende og forførende, at jeg lavede rookie fejlen og gik med uden at have aftalt en pris først - 'det finder vi ud af på værelse', lokkede hun. Og på værelset forsøgte hun først at sælge en pakke med 'all inclusive' (og så anal) til en 350 EUR for en times tid. Vi endte dog på en mindre pakke med sex, massage, OWO i 30 minutter for 150 EUR. Hun var sød, lækker og sex var super godt og stemningen var på ingen måde dårlig - tværtimod. Men prisen var nok lige til den skarpe side, velvidende at jeg kort forinden havde givet 100 EUR for nogenlunde samme ydelse. Anyway, man lære hele tiden og jeg var godt tilfreds da jeg tog afsted igen. Jeg kan klart anbefale et besøg i FKK Oase.

Næste stop på turen var FKK Monte Carlo. Det er en noget mindre klub, som derfor også har færre piger og noget mere simple faciliteter. Indgangen koster her 40 EUR for hele dagen og 30 EUR hvis man kan nøjes med 2 timer. Jeg fik klædt om (eller måske snare klædt mig af) og satte mig i baren for at få en kaffe og se tingene lidt an. Modsat andre klubber jeg har besøgt, var pigerne her slet ikke opsøgende, hvilket egentlig var rart. Det gav langt bedre mulighed for lige at sidde og studere mulighederne. Pigerne var dog absolut lette at komme i kontakt med - et lille smil, nik, vink var nok. Jeg valgte først en smuk romansk pige (24 år) og vi gik ind i biografen, hvor en stor skærm afspillede et GB med dobbelt anal til en lækker spinkel pige. Frækt. Vi aftalte OWO og efter et lækkert langt og blødt BJ tog jeg hende først med mig på toppen og siden i doggy - igen 80 EUR + 20 EUR. Engang imellem var der lige en anden gæst der stak hovedet ind for at se på løjerne. super frækt. Efter en pause og endnu en kaffe gik jeg med en anden romansk pige (23 år) - også fantastisk flot. Denne gang blev det et af værelserne og hendes pris var 80 EUR + 50 EUR for OWO. Begge ture var gode og måske havde jeg fornemmelse af lidt mere fleksibilitet fra den sidste pige. Det eer svært at vurdere om det var de ekstra 30 EUR eller blot forskel på pigerne. Igen, en virkelig god oplevelse og jeg kan også klart anbefale FKK Monte Carlo. Man skal dog være opmærksom på at der er stor forskel på de store klubber og de små klubber. I de store klubber får man den fulde FKK oplevelse med massere af lækre tøser over det hele. I de små klubber er udvalget og tempoet lidt mindre, hvilket i mine øjne gør oplevelse lidt mere intim.

Sidste stop på turen var Nürnberg, hvor der er en hel gade (ca 200 m) med Laufhause. Her sidder pigerne i dørene eller hænger ud af vinduerne for at lokke een tættere på og ind. Det er i sig selv en fed oplevelse at gå op og ned ad gaden og smile og vinke til pigerne og blot se på spillet. BJ og sex er som udgangspunkt 50 EUR (ca 20 min). Det er billigt og man får son udgangspunkt (kun) hvad man betaler for. Først gik jeg med en ung pige fra Mondovia (24 år). Hun smed trusserne med det samme - lækker røv som jeg gerne måtte røre, men beholdte toppen på. Allerede her fik jeg indtryk af, at mødet var lidt maskinelt end på FKK klubberne. Fint BJ med kondom og videre i missionær. Hun begyndte dog hurtigt at forsøge at sælge ekstra tid/ydelser/positioner for et tillæg på 50 EUR. Jeg forstod egentlig ikke helt hvad hun sagde (mit tysk er ikke så godt og hendes engelsk var fraværende). Hun blev så insisterende at jeg tabte rejsningen. Det har jeg alligevel aldrig nogenside prøvet før. Stemningen blev dårlig og vi afsluttede - uden at jeg kom. Det har jeg heller aldrig før prøvet ved GP besøg. Uforløst og stadig ude på sjov gik jeg lidt videre ned af gaden og udså mig en GP - lidt mere moden (ca 30 år) og med lidt flere former ud fra en ide om, at det ville give en bedre oplevelse. Prisen var stadig 50 EUR for BJ + sex. Hun begyndte dog også straks på mersalg og klog af erfaring lagde jeg straks 50 EUR ekstra, hvilket gav mere velvilje og ro. Lidt kedeligt BJ, missionær og afsluttede i doggy. Sidste del var også lidt kedelig og det virkede som om hun var meget øm - der blev i hvertfald holdt igen. Udløsning, men heller ikke mere end det. Det var sjovt at prøve Laufhaus konceptet, men jeg tror ikke at det er noget jeg vil gøre igen. Oplevelse var simplethen for tynd. Så hellere betale lidt mere for betydeligt smukkere kvinder, bedre faciliteter og meget bedre service.

Slutteligt. Der er nogle gange her på siden lidt debat om prisniveauet hos GP'er i Danmark (jeg besøger mest de udenlandske piger herhjemme). Og ja, de ligger som udgangspunkt lidt højere, men niveauet er også super højt. Man får tilstedeværelse og god sex uden diggedare, hvis man vælger lidt med omhu. Og med mersalg taget i betragtning ender man på næste samme pris i Tyskland. Man kan selvfølgelig få BJ + sex for 50 EUR i fx Nürnberg, men det er en helt anden vare og jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at det ikke er penge værd.

 

/cmal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...