Hop til indhold

siden fungerer langsomt eller øbner ikke

Featured Replies

Skrevet

Er det kun min stationære pc, min mobil virker ok, som har prblemer, Det tager op til 2 tre min for start siden at komme frem og søgning tager en del ?
ved ikke helt om det er her jeg skal spørge men ??

Skrevet

Du spørger efter support til din pc under efterlysning af sugarbabes!

Skrevet
  • Author
next skrev, for 9 timer siden:

Du spørger efter support til din pc under efterlysning af sugarbabes!

nej spørger om andre har det samme problem, du kan ikke læse indenad og for stå en tekst og ved ikke noget om support til pc hmm hvorfor skriver du egentligt 
og jeg skriver selv jeg er i tvivl om hvor indlægget burde være, så det behøver du ikke kommentere, uden at rådgive om det e v t 

Skrevet
sikkersex skrev, for 22 minutter siden:

nej spørger om andre har det samme problem, du kan ikke læse indenad og for stå en tekst og ved ikke noget om support til pc hmm hvorfor skriver du egentligt 
og jeg skriver selv jeg er i tvivl om hvor indlægget burde være, så det behøver du ikke kommentere, uden at rådgive om det e v t 

min første tanke var om det vil nytte noget at give support til en der ikke lige bruger forum på den måde det er tiltænkt.
Men lad os starte et sted, hvad med at du fik flyttet dit indlæg til "hyggesnak" eller "generel debat", jeg vil mene det hører hjemme der, for det hører bestemt ikke hjemme her.

Skrevet
  • Author
next skrev, for 5 timer siden:

min første tanke var om det vil nytte noget at give support til en der ikke lige bruger forum på den måde det er tiltænkt.
Men lad os starte et sted, hvad med at du fik flyttet dit indlæg til "hyggesnak" eller "generel debat", jeg vil mene det hører hjemme der, for det hører bestemt ikke hjemme her.

hvorfor bruger du så din tid på noget som det ikke er tiltænkt på , det er 2 indlæg uden mening og uden svar på tråden hm ?? 
prøv at kom ind i kampen eller meld dig ud ok
der er ingen i hyggesnak eller generel dabat som er på sugardaters og kan komme med råd om det 

Redigeret af sikkersex

Skrevet

Njaa, havde som sådan lyst til lige at hjælpe. 

Men kan ligesom fornemme at jo flere ting vi får løst, jo mere ubehageligt bliver du.

Så tror bare jeg stopper her.

Du må leve med din langsomme pc lidt endnu, for det blir ikke mig som lige giver dig et par fif.

Skrevet
  • Author
next skrev, for 2 timer siden:

Njaa, havde som sådan lyst til lige at hjælpe. 

Men kan ligesom fornemme at jo flere ting vi får løst, jo mere ubehageligt bliver du.

Så tror bare jeg stopper her.

Du må leve med din langsomme pc lidt endnu, for det blir ikke mig som lige giver dig et par fif.

flot , men du ved intet, husk nu at gå ind i tråden, om man kan se status på siden og skriv, der er endnu en som ikke bruger siden her korrekt. Hav et godt liv 

Skrevet

Stop jeres fnidder. 

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.