Hop til indhold

Sexy Emma fra Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/372130

Er der nogen der har været forbi her?

Hold kæft hun ser alt for fræk ud. Jeg er jomfru inde for dette halløj, men tænker stærkt på at skulle besøge hende.

Spørgsmål: Altså når man besøger en er der så flere mennesker der? Sådan en telefon dame osv? Og er det iorden bare bestille 15 min? Eller hvordan og hvorledes :)

Skrevet

Når man besøger en - besøger man er gp.

Personligt har jeg aldrig besøgt et bordel i dk hvor der sad en telefonpige.

Derimod har jeg besøgt lejligheder, ( de første par gange jeg bevægede mig ind på denne boldbane ), hvor der de fleste par gange stod en lusket person udenfor en opgang, for lige at tjekke mig ud. Det kan sagtens være for pigens sikkerhed, men det kan også være noget ganske andet, hvor vi nærmer os et sexkøb, hvor pigen ikke arbejder her helt frivilligt, og det ønsker jeg på ingen måde at være en del af, så derfor bliver mange attraktive piger, desværre ikke nogen jeg når at sexe med.

Tror ingen her helt kan gennemskue hvem der arbejder independent og ikke. Men måske nogle GP har en anden definition ift. at arbejde independent, end min.

Men vil da som udgangspunkt anbefale dig at, at finde en dejlig GP, som har fået gode ord med på vejen, og så vil jeg aldrig anbefale dig at købe 15 min.

I min optik er det både respektløst ( men det er bare mig ), og også umuligt for mig at nå noget som helst på et kvarter. Dermed ikke sagt, at man er garanteret en fantastisk oplevelse når man eksempelvis køber sig til en times samvær med en skønhed. Har aldrig prøvet at købe et Kvarter, men kan virkelig ikke se at det på nogen måde kan blive en god oplevelse, med mindre man lige ønsker at møde pigen inden man så næste gang bestiller tid til en skøn omgang sex.

Held og lykke og hold øjnene åbne.

Skrevet
Listelømmel skrev, den 24.5.2023 at 10:29:

I min optik er det både respektløst ( men det er bare mig ), og også umuligt for mig at nå noget som helst på et kvarter.

Mange gange kan man lige så godt nøjes med et kvarter frem for en ½ time hvor man kun må komme en gang, mange forsøger at få kunden ud efter 10 minutter hvis det er lykkedes af skyde kanonen af ;-)  

• 2 weeks later...
Skrevet

Personligt prøver jeg at undgå de gp'er der booker så stramt at kunden nærmest bare skal ud af døren inden man kom ind.

Kan slet ikke sætte mig ind i, hvordan man kan nå noget som helst på et kvarter.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Godmorgen folkens :)

Er der virkelig stadigvæk ingen som har besøgt Emma som vil give en bette anmeldelse? 

Jeg har stadig ikke taget mig mod til at prøve en GP, men hvis Emma er real og dygtig ville jeg helt sikkert give det et skud :)

Skrevet

Jeg har været en hurtig smut forbi (500,-) 

Hun var det hele værd, + mere. 
Hun er en fristende lille lækker sød pige. Alder og billeder i annoncen er hende. 

Pige 8/10

Sted 7/10

Komme igen 9/10

Skrevet
Aalborgno1 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været en hurtig smut forbi (500,-) 

Hun var det hele værd, + mere. 
Hun er en fristende lille lækker sød pige. Alder og billeder i annoncen er hende. 

Pige 8/10

Sted 7/10

Komme igen 9/10

Hvor i Aalborg er det hun holder til? Du sælger den jo godt

Skrevet
jyden87 skrev, for 23 timer siden:

Hvor i Aalborg er det hun holder til? Du sælger den jo godt

Mellem Nordkraft og politigården 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har godt nok været herinde i lang tid uden at sende anbefalinger af pigerne. Her vil jeg dog lige lave en undtagelse.

Emma er præcis lige så dejlig som man kan se på billederne. Super god til engelsk og svarer - i hvert fald i dag - lige med det samme.

Hvis man bestiller en ½ time med 2 gange udløsning, så bliver hele tiden udnyttet på bedste vis. 

Hun er i Aalborg den næste uge, men lovede mig at hun ville komme igen senere..... og det glæder jeg mig til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.