Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gennem et stykke tid været lidt tiltrukket af pigen på billederne, så besluttede mig for at tjekke det ud.

Jeg var i området, og var lidt under tidspres, så forventningerne var derefter. Jeg har læst lidt herinde, og det jeg har kunnet finde om stedet var ikke specielt opløftende, men nu skulle det som sagt bare tjekkes ud.

Bestilte tid til kort efter. Det gik fint. Ankom til stedet, og måtte så lige finde et sekund hvor der ikke var gæster i madstedet eller ved barberen som ligger på hver sin side af stedet. Så nej ikke specielt diskret.

Pigen ra billederne lukkede op, og ja det er hende. Hun er meget mørk, og jeg faktisk ret smuk synes jeg.

bestilte deres tilbud på en halv time B2B MED HJ FOR 600. Hun gik i gang med lidt ligegyldig massage på ryggen, og det fortsatte så til til pirrende B2B. Hun var dog hele tiden fraværende og kiggede væk. Nærmest demonstrativt, hvilket også andre har oplevet. Da det blev turn around, holdt hun hele tiden hænderne omkring mig, så mine arme ligesom var låst. Det var tydeligt at jeg bare skulle ligge stille og ikke røre. Hun fastholdt samtidigt blikket fremad, og var ikke til at få et smil frem på. HJ blev klaret i samme stil, så alt i alt en lidt kedelig omgang, men dog med en flot pige/kvinde.

Det er så hermed prøvet af, og det bliver ikke et genbesøg herfra. (lidt ærgerligt faktisk)

Skrevet

Det er nogen gange man skal tag en chance -når du ligger der og har den følelse -gør et eller andet totalt spontant... når de går i selvsving og "kører rutinen" -har du først fået hende til at grine (blive forskrækket) thaier elsker overraskelser, humor -har flere gange fået meget mere -fordi jeg har "vækket pigen" fra rutinen! -eks. sut hendes brystvorte i mens du nuller øreflippen, og tager en fast tag i hendes nakhår i mens... -fingere lussing/"sherifstjerne"  (du skal ikke være ond/brutal på nogen måde -gør det med humor) De glemmer dig aldrig -og du bliver populær -ikke bare endnu en kunde...  Ps. minimum en time så i nå det hele...;-) Held og lykke;-)

Skrevet

Ja - eller find en hvor man ikke skal tage klovnehat på for at få en rimelig betjening.

Men du har da ret, kan man bryde den dårlige stemning skal man da prøve. Alternativt gøre det til en fetish at lade sig betjene af en onanidukke. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.