Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvor finder man hende? Er det i Hobro?

Skrevet
  • Author
PerV skrev, for 39 minutter siden:

Hvor finder man hende? Er det i Hobro?

Ja midt i byen

Skrevet

Kan du præcisere det? Tæt på føtex, eller måske et gadenavn? Hun var meget sparsommelig med oplysninger da jeg skrev med hende.

Skrevet
  • Author
PerV skrev, for 27 minutter siden:

Kan du præcisere det? Tæt på føtex, eller måske et gadenavn? Hun var meget sparsommelig med oplysninger da jeg skrev med hende.

Du kan bare skrive du vil besøge hende, så går det hele glat, for de løfter ikke lige sløret for hvor de er, først når du har lavet en aftale, det kan jeg godt forstå. Jeg skrev 3 beskeder som hun svarede på også var den aftale i hus, så kom der en adresse,  derefter skulle jeg skrive når jeg var på stedet.

Skrevet
A Kjeldsen skrev, den 23.5.2023 at 21:04:

https://annoncelight.dk/profile/Prettysexy

Har besøgt denne her pige i dag, hun er bare en ung pige, med en dejlig krop, ikke et kg sider forkert, fik en rigtig god behandling, god massage,  og det sjove til ug, var der en time, og havde betalt for en time, så et 12 tal herfra

@A Kjeldsen

Jeg er ikke enig i din beskrivelse og anmeldelse af pigen - med forbehold for min subjektive mening. Det er ikke hende på billederne!

Pigen jeg mødte var noget mindre, korte ben, lidt til den buttede side og med bumser i hele hovedet. Jeg vil skyde hende til at være 30-35 år. Det irriterede mig, at jeg først blev sendt til udstilling i en gade i Hobro C. Kommunikationen i regnvejr tog 10-15 minutter, fordi samtalen skulle gå igennem hendes alfons, der til formålet havde udleveret 2 telefoner til hende, så det var noget besværligt at skulle skrive over sms, for der var ventetid. Kvinden i buret talte ikke sproget, hverken dansk eller engelsk og var noget forvirret da jeg kom.

Jeg kommer ikke igen - men det skyldes nok mest af alt, at jeg havde forventet kvinden på billederne med slanke lange ben og en flot tynd figur. Iøvrigt synes jeg at hjerter og emoji ikke hører til på et billede - jeg vil sgu se hvordan varen ser ud inden jeg kører 100 km frem og tilbage.

Redigeret af Bryan Mills
Gade

Skrevet
  • Author
DanishMember skrev, den 25.5.2023 at 17:07:

@A Kjeldsen

Jeg er ikke enig i din beskrivelse og anmeldelse af pigen - med forbehold for min subjektive mening. Det er ikke hende på billederne!

Pigen jeg mødte var noget mindre, korte ben, lidt til den buttede side og med bumser i hele hovedet. Jeg vil skyde hende til at være 30-35 år. Det irriterede mig, at jeg først blev sendt til udstilling i en gade i Hobro C. Kommunikationen i regnvejr tog 10-15 minutter, fordi samtalen skulle gå igennem hendes alfons, der til formålet havde udleveret 2 telefoner til hende, så det var noget besværligt at skulle skrive over sms, for der var ventetid. Kvinden i buret talte ikke sproget, hverken dansk eller engelsk og var noget forvirret da jeg kom.

Jeg kommer ikke igen - men det skyldes nok mest af alt, at jeg havde forventet kvinden på billederne med slanke lange ben og en flot tynd figur. Iøvrigt synes jeg at hjerter og emoji ikke hører til på et billede - jeg vil sgu se hvordan varen ser ud inden jeg kører 100 km frem og tilbage.

Det ved jeg nu ikke, men husk der er to piger på stedet, hende jeg besøgte vil jeg nu mene det er hende på billedet, rigtig slank pige med en rigtigt god lille røv, hvis man skal finde noget at sætte en finger på, er det hendes ansigt som er nogle urenhed i ansigt, men ikke noget der betyder noget. Den anden der er på adressen er noget mere buttet, hun snyder også med tiden.

Redigeret af Bryan Mills
Gade

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.