Hop til indhold
Pølsemanden

Det meste er løgn ... HI BABY ALISON TRANS IN AALBORG

Recommended Posts

Besøgte denne pige en eftermiddag i nærheden af stadion, da billeder og teksten i annoncen lokkede mig: https://annoncelight.dk/showad/371336

Hun er spansk og er hende på videoen i annoncen. Billederne i annoncen af en slank pige med en flot pik er derimod IKKE hende. Teksten passer heller ikke ret godt med virkeligheden, viste det sig undervejs. Sidst men ikke mindst, så forstår hun stort set ikke engelsk - og jeg taler ikke spansk ... Det gjorde det hele lidt unødvendigt kompliceret.

Der gik dog umiddelbart nemt med aftalen på sms med pris, længde, ydelser og adressen.

Da jeg mødte op, blev jeg mødt af en faktisk flot pige, der var noget (læs: meget) mere buttet end billederne (som jo ikke var hende) viste - og på videoen kan man ikke se kiloene. Jeg var liderlig, og hun var meget sød, så jeg blev. På det tidspunkt vidste jeg heller ikke, at det haltede lidt med overholdelse af aftalen.

Når det negative så er sagt, var det jo en villig pige med en god, lang omgang GFE og et par gode bryster, der var krammelystne samt en røv, jeg gerne måtte lege med, mens vi kyssede og krammede. Derefter var der dybt og vådt blow til mig, hvor kuglerne også fik opmærksomhed. Rimming, som jeg ikke har erfaring med, blev der også givet.

Efter en god tur bagfra til hende og et blow mere til mig, byttede vi, så jeg fik hende placeret på min brystkasse med front imod mig og med fagter forklaret hende, at hun kunne få et blow og selv styre tempoet. Det var en godt stiv men MEGET lille pik, der viste sig for mig. 10 cm ... lidt af et antiklimaks mod de lovede 18 cm som angivet i teksten. Ærlig talt, så besluttede jeg mig dér til at være aktiv resten af tiden og fortsatte blæset, indtil hun kom og afleverede en ordentlig ladning.

Et par stillinger mere med mig som aktiv, og så gad jeg egentlig ikke mere og fik igen med fagter fortalt, at jeg gerne ville have en slikketur igen, og så kunne hun fortsætre, indtil jeg var klar til at komme. Da jeg kom i munden på hende, spyttede og sprutrede hun højlydt, og der var inden tvivl om, at sperm i munden, kunne hun ikke li'. Det var ellers klart aftalt og accepteret over sms ...

Efter at være kommet i tøjet og have drukket et tiltrængt glas sprite, var jeg ude igen efter 35 min.

Besøger jeg hende igen? Klart nej!!

Stedet er diskret: 10

Lokalet lå i en stort tomt villa og var alm. udstyret, men pga. varmen OG manglede ventilation: 3

Pigens ydelse: 5

Udseende: 5

Pris: 1400 for en time med hele pakken ... der så alligevel ikke var alt det lovede - og heller ikke var pigen/pikken på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...