Hop til indhold

Recommended Posts

Naturligvis spiller udbud og efterspørgsel ind og jeg er klar over at det kan variere meget - men hvor meget “sugar” plejer i at donere og bliver det reguleret hvis i f.eks. Har spist en middag til 2-3.000 kr? 
eller hvad med rejser - hvad giver i hende hvis i er taget ud og rejse sammen?

 

vil i dele jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det har intet med udbud og efterspørgsel at gøre, de tar det de synes er nok, Der er ingen markedskræfter i en konkurrence på siden. De er jo eksklusive i danmark og uden sammenligning med andet / andre Hvis der er middag stiger prisen da time forbruget også stiger. At spise sammen er hyggeligt , men ikke en gave til pigen det er noget hun bruger tid på. Kun haft en med i en lang weekend , til stockholm i fly . Det var fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag.  hun fik 10000 og normalt fik hun 2000 for et par timer . Ud over det fik hun 2000 til at købe ind for selv deroppe 
Niveauet er i øjeblikket fra de sjældne 1500 til de mere almindelige 2500 til 3500 , for en gang sex og snak i max to timer . Det er muligt at få lidt rabat, f eks ned på 2000 hver gang , sjældent ned på 1500

 

 

 

1

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har intet med udbud og efterspørgsel at gøre. De tar vel hvad de synes er ok og fair. Og jo jeg har tit en med ud og spise og hygge en hel aften for 1500. Har aldrig givet 2500-3000 hvor de har bedt om det, så har jeg sagt nej tak. Har da givet det, men ikke fordi jeg er blevet bedt om det. Har også en jeg ser fast, som ikke vil ha noget. Men så får hun på anden måde. Jeg synes ikke det skal være penge der skal være drivkraften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en forståelse for et "normalt niveau", som rigtig mange kender til. Og det har en vis betydning for en "første aftale". Derefter er det relationen og den faktiske lyst til at ses igen som styrer.... jeg har haft aftaler fra næsten  ingenting, og hele vejen op til "normalt niveau" ved mere faste aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på weekendtur til Rom, hvor jeg betalte 7500 kr. plus fly, hotel og restaurantbesøg.

Jeg nægter at betale for kemimøder, hvis det bare er en gåtur eller en kop kaffe. Der er en række flotte piger der kan lave af kun at tage kemimøder.

Enkelte gange har jeg betalt et symbolsk beløb for en middag.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisniveauet kommer meget an på situationen. De mere spontane piger (som er dem jeg søger) er ofte billigere, fordi de vil have en aftale her og nu drevet af lyst, eller en konto i rødt. Jeg betaler fra 500-2000 kr men aldrig mere. Men det er ikke dem du opbygger en  relation til, ofte er de kun på en kort periode. Og de opfylder heller ikke de mere romantiske forestillinger om sugardating, som jeg personligt ikke tænder på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, den 23.5.2023 at 23:23:

det har intet med udbud og efterspørgsel at gøre, de tar det de synes er nok, Der er ingen markedskræfter i en konkurrence på siden. De er jo eksklusive i danmark og uden sammenligning med andet / andre Hvis der er middag stiger prisen da time forbruget også stiger. At spise sammen er hyggeligt , men ikke en gave til pigen det er noget hun bruger tid på. Kun haft en med i en lang weekend , til stockholm i fly . Det var fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag.  hun fik 10000 og normalt fik hun 2000 for et par timer . Ud over det fik hun 2000 til at købe ind for selv deroppe 
Niveauet er i øjeblikket fra de sjældne 1500 til de mere almindelige 2500 til 3500 , for en gang sex og snak i max to timer . Det er muligt at få lidt rabat, f eks ned på 2000 hver gang , sjældent ned på 1500

Der er de markedskræfter at hvis prisen er for vild er det et nej tak herfra og jeg er nok ikke den eneste der tænker sådan. 
 

Jeg kunne ikke drømme om at spendere de beløb du nævner - og så er der måske nogen der ville takke nej. 
 

For mig er SD en mildere form for prostitution hvor det kun opstår hvis der er en gensidig kemi. Det betyder også at sex kun er når begge har lyst og absolut uden tid. Samtidig er min donation er på et helt andet niveau.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
SingleCPH skrev, for 13 timer siden:

Der er de markedskræfter at hvis prisen er for vild er det et nej tak herfra og jeg er nok ikke den eneste der tænker sådan. 
 

Jeg kunne ikke drømme om at spendere de beløb du nævner - og så er der måske nogen der ville takke nej. 
 

For mig er SD en mildere form for prostitution hvor det kun opstår hvis der er en gensidig kemi. Det betyder også at sex kun er når begge har lyst og absolut uden tid. Samtidig er min donation er på et helt andet niveau.  

så stiger prisen nok når du ikke har råd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen svinger meget. Og naturligvis spiller markedskræfterne ind. Sætter hun prisen højt er der kun få der reelt vil betale prisen og hun får kun sjældent aftaler og må bruge lang tid på at finde dem. Til gengæld tilbyder de længerevarende aftaler hvor tiden også bruges på andet end sex.

De piger som ikke ønsker at bruge halvdelen deres liv på at finde aftaler og ikke er til helaftensmøder mm sætter prisen lavere på niveau med bordeller og de indgår ofte spontane kortvarige sexaftaler. Her ligger prisen ved 800-2500 afhængig af tid og transport. Hvad jeg så sent som i går fik tilbudt af 3-4 forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 3 timer siden:

Prisen svinger meget. Og naturligvis spiller markedskræfterne ind. Sætter hun prisen højt er der kun få der reelt vil betale prisen og hun får kun sjældent aftaler og må bruge lang tid på at finde dem. Til gengæld tilbyder de længerevarende aftaler hvor tiden også bruges på andet end sex.

De piger som ikke ønsker at bruge halvdelen deres liv på at finde aftaler og ikke er til helaftensmøder mm sætter prisen lavere på niveau med bordeller og de indgår ofte spontane kortvarige sexaftaler. Her ligger prisen ved 800-2500 afhængig af tid og transport. Hvad jeg så sent som i går fik tilbudt af 3-4 forskellige. 

tror pigerne ved noget om hvad de yder af sex og hvordan de ser ud. Det er ikke markedskræfter, det er selvindsigt . 
jeg har været på siden i 8 år og aldrig fået noget til 800 , men søder nok heller ikke de som måske mener de er det værd
Men hvis det er , så har der aldrig været så mange piger på siden og prisen er steget, f vel keynes du havde ikke ret )

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...