Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været en tur forbi. Sidder tilbage ned lidt blandede indtryk. Tror hun er en travl dame, der var ihvertfald flere på arbejds-sedlen den dag.  På positivsiden er helt klart hendes skønne bryster. Efter min overbevisning ægte øko-bryster. Der har været lidt debat omkring netop dette, så jeg var lidt opmærksom på hvordan de føltes. Og de føltes afgjort ægte. Og hun er i den grad god til at bruge dem til body-to-body massage. Nok noget af det bedste jeg har oplevet i den retning. Hun er godt hjulpet på vej af sine alder/erfaring. Har en god fornemmelse af hvad vi mænd gerne vil have. Til gengæld er hun ikke den petit sex-killing jeg bedst kan lide. Hun er godt nok lille, men har jo de træk en ældre dame har. Blow var med kondom, og det spillede ikke rigtigt godt for mig på dagen. Til gengæld tog hun godt imod en finger i toeren. Ret frækt. Hvis jeg kommer igen, så vil det helt klart være hendes body-to-body med brysterne det lokker. Men tror nu nok jeg vælger en yngre næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...