Hop til indhold
Guest thaimassoren

Chotika - 123

Recommended Posts

Guest thaimassoren

Var lidt småliderlig igår morges, og tænkte hvem jeg skulle besøge. Chotika ved 123 massage så lækker ud, og det startede faktisk også godt. Hun vaskede banditten ved fællesbad og fik ham pænt op. Herefter gik det så ned af bakke.

Massagen var under middel, lange hårde gnid. Der gik jo næsten en halv time før hun begyndte at nærme sig mine ædlere dele. Så mistede den sgu pusten. Da hun endelig begyndte på lidt blow, brugte hun vådservietter for hver gang hun havde den i munden. Totalt turn-off, det var næsten umuligt at kneppe hende med halv slatten pik. Og da jeg endelig kom igang, var hele det spånplade cirkus 123-massage er bygget op af, jo ved at vælte. Der sted trænger seriøst til en overhaling. Hun svarede ellers fint på sms og hun ville både give hj, bj og rimjob. Men da det kom til stykket var det totalt standard og maskine.  Tænker ikke jeg kommer igen

https://annoncelight.dk/profile/Chotika 
 

 

Redigeret af thaimassoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 38 minutter siden:

Var lidt småliderlig igår morges, og tænkte hvem jeg skulle besøge. Chotika ved 123 massage så lækker ud, og det startede faktisk også godt. Hun vaskede banditten ved fællesbad og fik ham pænt op. Herefter gik det så ned af bakke.

Massagen var under middel, lange hårde gnid. Der gik jo næsten en halv time før hun begyndte at nærme sig mine ædlere dele. Så mistede den sgu pusten. Da hun endelig begyndte på lidt blow, brugte hun vådservietter for hver gang hun havde den i munden. Totalt turn-off, det var næsten umuligt at kneppe hende med halv slatten pik. Og da jeg endelig kom igang, var hele det spånplade cirkus 123-massage er bygget op af, jo ved at vælte. Der sted trænger seriøst til en overhaling. Hun svarede ellers fint på sms og hun ville både give hj, bj og rimjob. Men da det kom til stykket var det totalt standard og maskine.  Tænker ikke jeg kommer igen

https://annoncelight.dk/profile/Chotika 
 

 

Spånplade-cirkus....:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

1-2-3-massage er bedst at holde sig væk fra. Det er værre end det berygtet sted på Stenløsevej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...