Hop til indhold
Bebop

Klistertråd i Generel Debat?

Recommended Posts

Der er en klistertråd ("sticky") i efterlysningsforaene om, hvordan man selv kan søge efter billeder. Den kunne måske godt trænge til opdatering?

Den er lukket for kommentarer, hvilket kan være godt og skidt. På andre fora kan trådens opretter typisk redigere i første indlæg, når der er brug for ajourføring.

Men egentlig vil jeg opfordre til at lave en i Generel Debat om usikker sex og smitterisiko. For tiden går der under en måned mellem der bliver oprettet en ny tråd, og hver gang starter det helt forfra med de mest basale pointer og en masse, der skriver noget vrøvl, ofte noget de selv har skrevet før, selvom de er blevet korrigeret.

Man kunne lave den åben, så folk kan tilføje nye spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Jeg har været herinde i snart 10 år, og det har givet mig indsigt i mangt og meget herunder, at der er mange trådstarter der sådan set bringer emner i spil i en ny tråd, men som alligevel har været debatteret siden EG ´startede i 2012.

Hvis det lykkes jer at tryne "Førerbunkeren" til krav om, at hvis et emne kan indpasses i en allerede eksisterende tråd, så skaaaaal det indplaceres her så tråden fortsætter !!!!!!   - amen da. 

Bebop og jensen jr.     Det - vil - helt - automatisk - medføre - at - EG - langsomt - afgår - ved - døden        Hvor sjovt synes i det er når i skal læse en tilendebragt tråd igen - igen - igen - igen,   i gider sgu heller ikke;)   - -  ej heller de mange der allerede har forladt EG. 

Det - er - netop - de - mange - indlæg -  der - dagligt - giver - dynamik - på - EG         sig forstå!!!!!

Nu er EG jo for det mest et "et pik - fisse:wub: - knep" medie. Forestil jer lige et NYT medlem der har har nyheder om et emne der bare skal indplaceres i en allerede eksisterende tråd, -  det sker næppe - opgiver.   -  ja sat lidt på spidsen:)

Bebop og jensen jr. - i ved da også at tråde lever det liv de kan, - "som i sagens natur"     dvs   -  de kan være nået til sidste indlæg, den er sådan død, Tråde kan også være så laaaange at det sidst skrevne slet ikke matcher med trådens emne - der er ingen "rød tråd i den" det hele er endt vås og vrøvl, et nyt indlæg vil bare fortsætte vås og vrøvl til ind i evigheden.

Please please lad EG leve som det gør - gennem hele EG´s levetid,- som jeg har set det,  -har "Førerbunkeren" da så sandelig løbende tilrettet EG så det passer til den tid EG aktuelt afspejlet fra samfundet .

EG udmærker sig ved, at være en mangfoldighed med ligeså mange meninger der tit er meget nyttige - ny viden  - emner debatteret fra mange perspektiver - osv - osv     dynamikken

Man kan sige at EG faktisk er befolket som Snehvides 7 små dværge

Fra Wikipedia:

  • Brille (Doc), har briller, deres leder, har det med at snakke bagvendt.
  • Gnavpot (Grumpy), er hvad han hedder, men har dog et godt hjerte alligevel.
  • Lystig (Happy), kraftig, glad og munter.
  • Prosit (Sneezy), har allergi og nyser meget kraftigt.
  • Flovmand (Bashful), rødmer let og gemmer sig i skægget når det sker.
  • Søvnig (Sleepy), altid det han hedder, gaber højt.
  • Dumpe (Dopey), kan ikke tale, kommer altid løbende langt efter de andre og er meget klodset.

Mange hilsner     und  Schøn tag:)

Nye tider

- - og lige -- det er frivilligt at være her på EG - kan i ikke lide de undertiden mange gentagelser,  - - jeg plejer da bare at slukke mit TV hvis der noget jeg ikke giiiider at se :)

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...