Hop til indhold
Jonze

Danske mænd køber i stigende grad sexslaver, som de gemmer under lås og slå i deres eget hjem

Recommended Posts

Det er en 14 år gammel artikel. Alligevel utroligt, der ikke har været mere presse om det angiveligt udbredte fænomen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 minutter siden:

avisen.dk er vor tids "En skør, skør verden" :D

Tror faktisk "En skør, skør verden" er en mere troværdig kilde end "avisen.dk"....hmmmm.....gad sgu godt opleve denne flagermusdreng....lidt fræk eller hva'?:lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hmm ikke rar læsning, jeg er blot uvidende om, hvordan en mand I  så gennemreguleret og kontrolleret samfund som det danske har været i årtier, kan få en kvinde fra et 3 verdensland til danmark og efterfølgende holde hende skjult - i artikelrn oplyses det sol om det nærmest er normale tilstande. Det tog politiet en uge at finde en lettisk kvinde der var spærret inde i et klamt skur i Vanløse https://ekstrabladet.dk/krimi/article4245658.ece?ilc=c

Så jeg tillader mig at tvivle på at det er så almindeligt som reden international giver udtryk for. 

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu behøver man ikke at kidnappe nogen. Hvis Enhedslisten får lov, så kan man blot tvige sin lillesøster eller bror til sex. :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bødlen skrev, den 23.5.2023 at 15:20:

Så jeg tillader mig at tvivle på at det er så almindeligt som reden international giver udtryk for. 

Enig!!!

Det er da sikkert sket. En gang eller 2. Men at "danske mænd i stigende grad....." lyder lige lovligt opfundet til lejligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...