Jonze 346 Skrevet 22. Maj, 2023 Gad vide hvor almindeligt dette slaveri er i Danmark, og om situationen er blevet forværret eller forbedret siden 2009?? https://www.avisen.dk/danske-maend-holder-sexslaver_118005.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. Maj, 2023 Det er en 14 år gammel artikel. Alligevel utroligt, der ikke har været mere presse om det angiveligt udbredte fænomen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 23. Maj, 2023 avisen.dk er vor tids "En skør, skør verden" 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 23. Maj, 2023 yrghh skrev, for 3 minutter siden: avisen.dk er vor tids "En skør, skør verden" Tror faktisk "En skør, skør verden" er en mere troværdig kilde end "avisen.dk"....hmmmm.....gad sgu godt opleve denne flagermusdreng....lidt fræk eller hva'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 23. Maj, 2023 Hmm ikke rar læsning, jeg er blot uvidende om, hvordan en mand I så gennemreguleret og kontrolleret samfund som det danske har været i årtier, kan få en kvinde fra et 3 verdensland til danmark og efterfølgende holde hende skjult - i artikelrn oplyses det sol om det nærmest er normale tilstande. Det tog politiet en uge at finde en lettisk kvinde der var spærret inde i et klamt skur i Vanløse https://ekstrabladet.dk/krimi/article4245658.ece?ilc=c Så jeg tillader mig at tvivle på at det er så almindeligt som reden international giver udtryk for. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 26. Maj, 2023 Nu behøver man ikke at kidnappe nogen. Hvis Enhedslisten får lov, så kan man blot tvige sin lillesøster eller bror til sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. Maj, 2023 Bødlen skrev, den 23.5.2023 at 15:20: Så jeg tillader mig at tvivle på at det er så almindeligt som reden international giver udtryk for. Enig!!! Det er da sikkert sket. En gang eller 2. Men at "danske mænd i stigende grad....." lyder lige lovligt opfundet til lejligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg