Friskfyr41 60 Skrevet 22. Maj, 2023 Jeg har været på besøg hos Vordingborg Pigerne og nød en hyggestund med søde Molly. Ofte skal man lægge momsen til vedrørende glædespigernes alder men hos Molly stemmer det uskyldige unge udseende overens med alderen. Hun er meget petit og forsigtig med virkelig små dejlige bryster. Hun kysser desværre ikke men elsker at få slikket sin stramme fisse. Hun er bestemt et besøg værd. http://vordingborgpigerne.dk/girls/molly/index.php 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterMan Skrevet 22. Maj, 2023 Hun lyder som en dejlig pige. Og det med momsen på alderen lyder godt. Jeg vil hellere være sammen med en pige på 25 end en på 21. Må man have lov at spørge: Er hun brunette eller blondine? Og er hun korthåret? Hun ser fantastisk ud! Ægte A-skål. Ægte Bryster❤️❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. Maj, 2023 Hun kunne få nok at lave hvis hun tog de rigtige vagter i København og omegn.. Håber hun bliver et stykke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HrGrey 111 Skrevet 22. Maj, 2023 Jeg har også været forbi. Vanvittigt flot pige, totalt min type, meeen havde desværre ikke en super oplevelse. Hun blev ved med at påstå, at jeg var alt for stor og kunne nærmest ikke gennemføre. Jeg er (desværre) på ingen måde stor, tværtimod. Det kan jo bare være noget med kemi. Er rigtig ærgerlig over det, da jeg ellers gerne ville besøge hende igen, under andre omstændigheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. Maj, 2023 Men kan det virkelig passe at den hurtigste vej fra Vordingborg station til Viaduktvej tager 30 minutter og inkluderer en gåtur på 1,5 km i 20-25 minutter...? Sjovt som nogle lysthuse bare slet ikke passer sammen med kollektiv transport..? Det hjælper ikke så meget at hun også er på vagtplanen hos Eventyrpigerne midt på Sjælland. Provisen har noget som ikke rigtig finder vej til hovedstaden, som før.. Party i Provinsen holder stadigvæk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 22. Maj, 2023 ppd skrev, for 2 timer siden: hun også er på vagtplanen hos Eventyrpigerne midt på Sjælland. Tak for tippet.... er desværre i dag hun er der. Så nåede det ikke. Og søndag kan jeg heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strat 5 Skrevet 23. Maj, 2023 ppd skrev, for 15 timer siden: Men kan det virkelig passe at den hurtigste vej fra Vordingborg station til Viaduktvej tager 30 minutter og inkluderer en gåtur på 1,5 km i 20-25 minutter...? Sjovt som nogle lysthuse bare slet ikke passer sammen med kollektiv transport..? Det hjælper ikke så meget at hun også er på vagtplanen hos Eventyrpigerne midt på Sjælland. Provisen har noget som ikke rigtig finder vej til hovedstaden, som før.. Party i Provinsen holder stadigvæk. Det passer med afstanden, som du beskriver. Det ligger på Masnedø. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr41 60 Skrevet 23. Maj, 2023 MisterMan skrev, for 21 timer siden: Hun lyder som en dejlig pige. Og det med momsen på alderen lyder godt. Jeg vil hellere være sammen med en pige på 25 end en på 21. Må man have lov at spørge: Er hun brunette eller blondine? Og er hun korthåret? Hun ser fantastisk ud! Ægte A-skål. Ægte Bryster❤️❤️ Hun er rødblond hvis jeg husker rigtigt og korthåret, men hun er vel ml 19 og 22 og ikke 25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterMan Skrevet 23. Maj, 2023 Tak for dit svar, FF41 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Maj, 2023 Friskfyr41 skrev, for 9 timer siden: .....hun er vel ml 19 og 22 og ikke 25 Dejligt at det er muligt at finde en ung smuk og dansk pige i branchen på den alder. Mange tak, Molly! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MagnumXXX 1 Skrevet 1. Juni, 2023 HrGrey skrev, den 22.5.2023 at 18:07: Jeg har også været forbi. Vanvittigt flot pige, totalt min type, meeen havde desværre ikke en super oplevelse. Hun blev ved med at påstå, at jeg var alt for stor og kunne nærmest ikke gennemføre. Jeg er (desværre) på ingen måde stor, tværtimod. Det kan jo bare være noget med kemi. Er rigtig ærgerlig over det, da jeg ellers gerne ville besøge hende igen, under andre omstændigheder. For stor skriver du? Mente hun du krop eller penis? Jeg er veludrustet, og har oplevet en pige i Berlin, der ikke lod mig trænge op i hende, men gerne ville give et blowjob, uden kondom selvfølgelig. Så jeg var for stor til hendes stramme fisse. Hvilket jeg fuldt ud respektere, og tog det som et kompliment. Hun var heller stor - (krop) fysisk, men rigtigt sød. Jeg spørger, da jeg har planlagt, at besøge Molly, men vil undgå besværet, hvis hun alligevel ikke vil have den vaginalt, og slet ikke hvis ej heller kysser. Det fremgår ikke helt af dit svar, hvad hun var utilfreds med, med al respekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 1. Juni, 2023 Der er ryddet op i tråd. Kommende indlæg skal omhandle anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HrGrey 111 Skrevet 5. Juni, 2023 MagnumXXX skrev, den 1.6.2023 at 09:46: For stor skriver du? Mente hun du krop eller penis? Jeg er veludrustet, og har oplevet en pige i Berlin, der ikke lod mig trænge op i hende, men gerne ville give et blowjob, uden kondom selvfølgelig. Så jeg var for stor til hendes stramme fisse. Hvilket jeg fuldt ud respektere, og tog det som et kompliment. Hun var heller stor - (krop) fysisk, men rigtigt sød. Jeg spørger, da jeg har planlagt, at besøge Molly, men vil undgå besværet, hvis hun alligevel ikke vil have den vaginalt, og slet ikke hvis ej heller kysser. Det fremgår ikke helt af dit svar, hvad hun var utilfreds med, med al respekt. Hun mente penis. I dit tilfælde ville jeg nok vælge en anden pige baseret på mine erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 5. Juni, 2023 HrGrey skrev, for 6 timer siden: Hun mente penis. I dit tilfælde ville jeg nok vælge en anden pige baseret på mine erfaringer. Jeg er selv interesseret i at besøge hende, så må jeg spørge on du har en ide om hvad der er grænsen ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 3. August, 2023 Molly er nu også hos Seductiongirls, Rødovrevej i Rødovre. "Molly Minnie" "Den uskyldige skolepige du bare må knalde" og "jeg er så stram at jeg vil mærke hver en centimeter af din stive pik når du trænger op i min våde mis" med kastanjefarvet hår. Vagt: Hver torsdag aften efter 22, ser det ud til. http://seductiongirls.dk/pigerne/molly/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg