Hop til indhold

Recommended Posts

ja de kan se det samme som os , under fodspor i deres gratis profil
hvorfor vil du vide det ??

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 8 minutter siden:

ja de kan se det samme som os , under fodspor i deres gratis profil
hvorfor vil du vide det ??

Hvorfor er det relevant? 
jeg var/er bare nysgerrig over hvad deres gratis profil giver adgang til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SingleCPH skrev, for 9 timer siden:

Hurtigt spørgsmål. Jeg formoder ikke at SB betaler ligesom mændene gør. 
Kan de se hvem der har besøgt dem?

Jeg tror måske, det kommer an på hvilket type abonnement. En pige derinde fra fortalte mig, at pigerne også skal betale, hvis de ikke har et profilbillede. Så det er muligt, at visse profiler ikke kan se besøg, hvis de bare har det mest basic medlemskab uden offentligt billede. På den anden side synes jeg at have oplevet flere gange, at en pige besøger min profil kort tid efter, at jeg har været inde på vedkommendes, hvilket peger imod, at nogle i hvert fald godt kan se, at man har besøgt dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror måske, det kommer an på hvilket type abonnement. En pige derinde fra fortalte mig, at pigerne også skal betale, hvis de ikke har et profilbillede. Så det er muligt, at visse profiler ikke kan se besøg, hvis de bare har det mest basic medlemskab uden offentligt billede. På den anden side synes jeg at have oplevet flere gange, at en pige besøger min profil kort tid efter, at jeg har været inde på vedkommendes, hvilket peger imod, at nogle i hvert fald godt kan se, at man har besøgt dem.

Det var præcist det samme jeg har oplevet - og netop det som fik mig til at tænke det. 
 

tak for svaret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SingleCPH skrev, 1 time siden:

Det var præcist det samme jeg har oplevet - og netop det som fik mig til at tænke det. 
 

tak for svaret 

nå ok, jo det sker jo at nogle ser og skriver til en
troede du havde et andet problem og søgte råd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...