Hop til indhold

Besøgte Milana Ferrari idag i Viby J

Featured Replies

Skrevet

Så blev søndagen da vist lige sluttet af på den fedeste måde :)
Jeg skrev lidt med Milana Ferrari tidligere og fik en aftale med Luxury Package - Tantra and Sex - Prostrate Massage.
Da jeg aldrig havde prøvet prostata massage før så var jeg edder mane spændt..

Sessionen startede med lidt small talk og Milana gik igang med Tantra massage hvor hun efter noget tid gik igang med prostata massage og handjob.
Det føltes vidunderligt og efter jeg kom lå vi og snakkede og rørte hinanden lidt.

Da vi startede igen var det med god sex og vi sluttede af med, at jeg tog hende bagfra.
Hun er SUPER sød og fræk og jeg kommer 100 % igen

Go søndag

https://annoncelight.dk/showad/372258 

Skrevet

Hun ser virkelig dejlig ud - men... Hun tilbyder jo de vildeste ting! Kan det virkelig passe? Rimming? Cum in mouth and swallow? Jeg er ikke helt sikker på hvad hhv. snowballing og watersports er (men jeg kan måske gætte mig til det). Alt det til en ret "almindelig" pris. Misforstå mig ikke, men hvis ikke det var fordi du skriver så overbevisende om hende ville jeg da være noget nervøs for om hun har alle mulige undskyldninger når det kommer til stykket, så man bare ender med en gang missionærstilling. Men for pokker jer er fristet :)

Skrevet
  • Author

God aften FrankBlack hvad jeg bestilte fik jeg. 
Du spørger om det virkelig kan passe da hun skriver om RIGTIG mange ydelser og jeg ikke spurgte ind til dem. 
SÅ kan jeg ikke svare på det. 
Men du skrev en PB til mig om DET er pigen, som er på billederne. Det er hende på billederne ! Og hun er med den smag jeg har vildt lækker + hun snakker godt engelsk.
Så jeg vil mene, at du sagtens kan spørge hende om de ydelser, som du evt. vil have. 
Jeg har ingen anelse om hvad snowballing er men kontakt hende og hør.

Håber det er svar nok ? Og god aften :) P.S prøv hende, af også lad mig høre hvad du sys.

Skrevet

Thomas92 skrev, for 59 minutter siden:

God aften FrankBlack hvad jeg bestilte fik jeg. 
Du spørger om det virkelig kan passe da hun skriver om RIGTIG mange ydelser og jeg ikke spurgte ind til dem. 
SÅ kan jeg ikke svare på det. 
Men du skrev en PB til mig om DET er pigen, som er på billederne. Det er hende på billederne ! Og hun er med den smag jeg har vildt lækker + hun snakker godt engelsk.
Så jeg vil mene, at du sagtens kan spørge hende om de ydelser, som du evt. vil have. 
Jeg har ingen anelse om hvad snowballing er men kontakt hende og hør.

Håber det er svar nok ? Og god aften :) P.S prøv hende, af også lad mig høre hvad du sys.

Tak for din anmeldelse- Har du et bud hvor hun er fra? 

Skrevet
  • Author

Godt spørgmål jeg vil tro øst Europa og ikke Polen men et eller andet sted der fra. ! Beklager de taler jo mange gange godt engelsk så jeg har faktisk ingen ide beklager!

Skrevet

Er der andre af jer som har besøgt Milana og som kan fortælle om oplevelsen? 

Skrevet

Jeg fik også besøgt hende efter arbejde idag. Hun er super sød det bliver 100 % ikke sidste gang jeg kigger forbi. Anyway vi aftalte hurtigt hvordan det skulle foregå. Så hun var hurtigt igang med et blowjob, som hun udførte i verdens klasse jeg bad hende om, at holde pause da jeg ved, at komme alt alt for hurtigt. Vi tog så lige missionæren også indtil jeg ikke kunne holde mig længere. Fik lov til, at komme på hendes bryster. Havde "kun" bestilt en quikie. Men der var fandeme godt. Næste gang skal jeg helt sikkert have mere tid. 

Pigen 10 ud af 10.s pan widgetpan widget

Skrevet

Jeg vil også lige hjælpe til med en anbefaling. Har lige besøgt hende. Og det var en fantastisk oplevelse 10 af 10. Det er pigen på billede, med Colombianske rødder. Hun er meget petite og ung.

Mit bud er at hun ikke selv har lavet profilteksten - og ikke er den der står for kommunikationen. Derfor kan der være brug for tålmodighed når man venter på svar. Hun taler flydende engelsk. Og er meget intens i akten hvor hun spiller med på også selv at få noget ud af det.

Jeg vil vurdere at hun ikke er helt så kinky som profilen ligger op til, men har ikke spurgt direkte.

I forhold til den dårlige oplevelse bør vi vel erkende at hyn har vel ret til at afvise de kunder som hun ikke ønsker - selvom det selvfølgelig er skuffende hvis man har sat sig op til det.

Hun tager vist hjem tirsdag, men jeg håber hun kommer igen.

Skrevet
  • Author
PeterM123 skrev, den 27.5.2023 at 14:50:

Jeg vil også lige hjælpe til med en anbefaling. Har lige besøgt hende. Og det var en fantastisk oplevelse 10 af 10. Det er pigen på billede, med Colombianske rødder. Hun er meget petite og ung.

Mit bud er at hun ikke selv har lavet profilteksten - og ikke er den der står for kommunikationen. Derfor kan der være brug for tålmodighed når man venter på svar. Hun taler flydende engelsk. Og er meget intens i akten hvor hun spiller med på også selv at få noget ud af det.

Jeg vil vurdere at hun ikke er helt så kinky som profilen ligger op til, men har ikke spurgt direkte.

I forhold til den dårlige oplevelse bør vi vel erkende at hyn har vel ret til at afvise de kunder som hun ikke ønsker - selvom det selvfølgelig er skuffende hvis man har sat sig op til det.

Hun tager vist hjem tirsdag, men jeg håber hun kommer igen.

Fuldstændig enig mht til, at afvise hun samt iøvrigt ALLE pigerne har det ! 

Har selv prøvet i en "lille brandert", at ringe til en, som på en pæn måde sagde, at det vist var bedst, at jeg sov branderten ud også var velkommen derefter he he.

Skrevet

Profil teksten er helt sikkert kopieret.

Der står hun har blå øjne, Og hvis billederne er retvisende, så ligner det ikke, det er tilfældet.

Skrevet

Milana formåede at brænde mig af to gange hen over pinsen. Jeg tror desværre hun fik for travlt og mistede overblikket.

Jeg håber, hun kommer igen, så får hun en chance mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.