Kneefsuour 1 Skrevet 21. Maj, 2023 Jeg kan godt like at det er flere som ser mig. Gjerne en dusj i samme rom eller at man må gi igjennom flere rom. Er det et sted hvor det er en touch av fkk stemning? Hvor det er flere som ser det og ikke er for dem generede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 21. Maj, 2023 Mon ikke en swinger klub er en mulighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10062 Skrevet 21. Maj, 2023 Jeg oplever desværre også kun en ret effektiv logistik i forhold til at man aldrig ser andre end pigen man besøger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1224 Skrevet 21. Maj, 2023 Lauersen skrev, for 39 minutter siden: Jeg oplever desværre også kun en ret effektiv logistik i forhold til at man aldrig ser andre end pigen man besøger. Det er faktisk af hensyn til jer mænd, ikke mange ønsker at møde naboen på bordellet 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneefsuour 1 Skrevet 21. Maj, 2023 Jeg er turist så det er lige meget for mig. men ja, swingers skal jeg også til. Men det dekker ikke alle behov! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg