Hop til indhold
Sokrates

Storbarmede mørke piger i Odense

Recommended Posts

Det er rigtig sundt at være skeptisk!

Annoncerne er rimeligt ens og jeg ved af egen erfaring at den 3. i rækken af dine link, hun lover betydeligt mere i annoncen end hun kan holde. Hot Vera er i min opfattelse ikke pengene værd. Hun holder til på Stenløsevej og lur mig om ikke også de gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, den 23.5.2023 at 16:22:

Hun holder til på Stenløsevej og lur mig om ikke også de gør det.

Den adresse, er et kæmpe "Nej Tak" herfra. For mange dårlige oplevelser, og ud fra andre anmeldelser, er jeg ikke alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer
ild i piben skrev, den 24.5.2023 at 18:19:

Den adresse, er et kæmpe "Nej Tak" herfra. For mange dårlige oplevelser, og ud fra andre anmeldelser, er jeg ikke alene.

Helt enig. Har haft enkeltstående gode oplevelser på adressen, men alt for mange dårlige… og hver gang når man at tænke at det kan da kun blive bedre… Så bliver man klogere. Jeg er også begyndt at holde mig fra piger på adressen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/373378

Du kan jo prøve hende her

Den er også noget lusket, tog kontakt til hende og fik også addressen er var i en kolonihave, da jeg ankom gik en ældre mand rundt på adressen når jeg spurte til ham så fik jeg af vide at han bare var en  en der ville låne en plæneklipper, så blev han til en gartner der havde været der hele dagen skønt hun havde også sagt at de havde lejet stedet for weekenden... Efter jeg luftede min mistænksomhed forsvandt annoncen sjovt nok... Måske jeg bare er skeptisk men

Det hele var over tekst så jeg satte aldrig min fod på adressen men syns nu af det jeg kunne se udefra så ligende en af pigerne hende på billedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...