Hop til indhold

Milana Ferrari - det var pigen på billederne, MEN...

Featured Replies

Skrevet

Lige en ganske kort anmeldelse, som lige så godt kunne placeres under advarsler.

https://annoncelight.dk/showad/372258

På en stille lørdag tændte jeg vildt på Milanas billeder og var nødt til at skulle afsted. Kommunikationen gik nemt, og Milana bekræftede, at pigen på billederne var hende, som jeg ville møde. Jeg fik adressen: en boligblok i Viby og tog afsted. Jeg ankom til tiden og fortalte at jeg var ankommet - modtog de sidste instruktioner. Alt sammen som håbet og forventet. Og wow, det var den ufatteligt smukke pige fra annoncen, som åbnede døren. Herefter var det dog som at løbe ind i en mur. Milana var angiveligt utilpas, men jeg kunne i stedet hygge mig med hendes veninde, som jeg modstræbende gik med til at blive præsenteret for. Det var en noget større og ældre model, som jeg ikke tændte det mindste på.

Det vil være interessant at høre, om nogle af jer andre har haft en lignende oplevelse, eller om det er lykkedes at være sammen med Milana. Hvis I satser på hende fremover, bør I skaffe Jer en garanti for hvem I kommer til at møde. Ved dog ikke hvordan man opnår en sådan garanti :rolleyes:

Redigeret af cupid
mindre rettelse

Skrevet

Hun er åbenbart blevet blevet hurtigt frisk igen, for hun har opdateret sin annonce kl. 17.13. Tak for advarslen. Men hvad er det, der sker i ho'derne på os siden vi accepterer det her plat ? I stedet for blot at sige til Milana: "Jeg ønsker dig rigtig god bedring", og til veninden: "Tak for dit venlige og fristende tilbud, men det var nu Milana, som jeg havde indstillet mig på at besøge, så pænt nej tak og farvel". 

Bedre held næste gang - uden plat ! 

Skrevet

Tak for din kommentar. Ja, hun har opdateret annoncen med jævne mellemrum hele dagen. For en gangs skyld var jeg nu rimeligt klar i hovedet (det øverste), og det var mest nysgerrighed, der gjorde, at jeg sagde ja til at se "vikaren". Og jeg forlod selvfølgelig stedet umiddelbart derefter...

/Cupid

Redigeret af cupid
tilføjelse

Skrevet

cupid skrev, for 31 minutter siden:

Tak for din kommentar. Ja, hun har opdateret annoncen med jævne mellemrum hele dagen. For en gangs skyld var jeg nu rimeligt klar i hovedet (det øverste), og det var mest nysgerrighed, der gjorde, at jeg sagde ja til at se "vikaren". Og jeg forlod selvfølgelig stedet umiddelbart derefter...

/Cupid

Mødte du denne kvinde i stedet for? Jeg synes  begge annoncer ligner meget - men det er godt nok en stor forskel mht billederne mellem de to kvinder. 

Valeria:
https://annoncelight.dk/showad/367496

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 6 minutter siden:

Mødte du denne kvinde i stedet for? Jeg synes  begge annoncer ligner meget - men det er godt nok en stor forskel mht billederne mellem de to kvinder. 

https://annoncelight.dk/showad/367496

Det kunne godt have været hende - uden jeg dog vil lægge hovedet på blokken. Ingen af hovederne, forresten :D

Skrevet
cupid skrev, for 1 time siden:

/Cupid

Hejsa

I forhold til opdatering af annoncer, tror jeg der er noget automatik inde over, jeg tror ikke pigerne sidder eks kl 00:00 og opdater 

Skrevet
cupid skrev, for 4 timer siden:

Lige en ganske kort anmeldelse, som lige så godt kunne placeres under advarsler.

https://annoncelight.dk/showad/372258

På en stille lørdag tændte jeg vildt på Milanas billeder og var nødt til at skulle afsted. Kommunikationen gik nemt, og Milana bekræftede, at pigen på billederne var hende, som jeg ville møde. Jeg fik adressen: en boligblok i Viby og tog afsted. Jeg ankom til tiden og fortalte at jeg var ankommet - modtog de sidste instruktioner. Alt sammen som håbet og forventet. Og wow, det var den ufatteligt smukke pige fra annoncen, som åbnede døren. Herefter var det dog som at løbe ind i en mur. Milana var angiveligt utilpas, men jeg kunne i stedet hygge mig med hendes veninde, som jeg modstræbende gik med til at blive præsenteret for. Det var en noget større og ældre model, som jeg ikke tændte det mindste på.

Det vil være interessant at høre, om nogle af jer andre har haft en lignende oplevelse, eller om det er lykkedes at være sammen med Milana. Hvis I satser på hende fremover, bør I skaffe Jer en garanti for hvem I kommer til at møde. Ved dog ikke hvordan man opnår en sådan garanti :rolleyes:

Hey tak info har siddet og surfet rundt i snart en times tid ang. hvem jeg skal besøge og må så nu desværre tage din oplevelse med i mine overvejelser :/

Skrevet

Er der nogen af jer som har besøgt Milana Ferrari, altså kvinden vist på billederne i annoncen og som kan fortælle om oplevelsen?  

Skrevet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.