Hop til indhold
Arne Diller

God sex med en kvinde uden fremtid!!!

Recommended Posts

Ak ja!

Så galt kan det gå, når man lader Google Translater klare sagerne. :-P

Nedenstående er sakset fra annoncelight.

Jeg synes efterhånden man bliver druknet i den slags l... på nettet.

God sex med en kvinde uden fremtid - 2 visning(er)

Oprettet idag kl. 12:56

Godmorgen. Jeg er en meget sexet og meget legesyg kvinde, og jeg elsker sex med ældre mænd. Jeg nægter ethvert forslag , selv meget hårdt. Giver mig, hvad du vil og hvor du vil, og du kan se, at jeg aldrig er flov over noget. Hvis du ønsker at prøve det , så send mig din e-mail -adresse. Et snart![email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Tvivler i det hele taget på, at de annoncer er reelle. Tror der står en eller anden enkeltperson bag som morer sig over/tænder på at modtage mails fra alle os ludermænd!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror nu heller ikke annoncerne er reelle.

Der angives aldrig et telefon nummer til kontakt, og det er altid udenlandske e-mail adresser.

Jeg ved ikke om det måske er på samme måde, som de spam e-mails fra "udenlandske piger", som tilfældig vis synes jeg er for lækker, og meget gerne vil i kontakt med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

de der annonce hvor man kan se mail adr. ser mærkelig ud det er fake.. det er bare folk der fx. vil have din mail så de kan sende reklamer..

Adam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Og man ser tydeligt hvor dårligt Google translate er :smile:

Google Translate er faktisk rigtig god til at oversætte, hvis originalen er stringent grammatisk korrekt. Allerbedst hvis originalen er engelsk. Ingen af delene har nok desværre været tilfældet her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ACDsee

Men hvorfor gør admin ikke noget ved det når man anmelder de åbentlyse falske annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

indtil videre viser den ene af de "piger" jeg skrev til (link til tråden længere oppe) tilsyneladende at være reel nok (har ihvertfald talt med/set hende på skype) og hun har ikke bedt mig sende penge til hende.

de andre prøvemails jeg sendte ud drejede hurtigt samtalen ind på at jeg nødvendigvis måtte sende forholdsvis mange dollars til ukraine, da de ikke var så gode til engelsk, så de skulle betale for at få det hele oversat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...