Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg er på udkig efter at prøve ægte kildetortur, og når jeg skriver ægte, så er det fordi at jeg tidligere har prøvet "kildetortur" men som i virkeligheden mere var "kilde-pirring" :) Altså at det var mere fokus på det erotiske element end tortur delen.

Derfor søger jeg nu en Domina der har LYSTEN (flere skriver at de tilbyder det) men en som virkelig har lysten til at fiksere fuldstændig og kilde torturere indtil slaven tuder.

En lille smule spidse negle er en kæmpe fordel i denne slags leg, da det er det mest effektive våben på mig, men indstillingen til legen hos Mistress er vigtigere end udstyret.

 

Jeg håber der er nogle derude der går med en ægte lyst til at fiksere og kilde en hjælpeløs slave uden nåde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan finde den her tråd fra januar i år hvor Mistress Spankerella nævnes: https://www.eroguide.dk/forum/topic/165495-nogle-anbefalinger-til-tickling-fetish-sessioner/?tab=comments#comment-1482621

https://annoncelight.dk/showad/349732

Uden at have prøvet lige præcis det er jeg sikker på at Lady Cherie også vil kunne hjælpe dig. Hun har før været der for mig med noget ret specielt.

https://annoncelight.dk/showad/342371

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 20.5.2023 at 13:38:

Hej.

Jeg er på udkig efter at prøve ægte kildetortur, og når jeg skriver ægte, så er det fordi at jeg tidligere har prøvet "kildetortur" men som i virkeligheden mere var "kilde-pirring" :) Altså at det var mere fokus på det erotiske element end tortur delen.

Derfor søger jeg nu en Domina der har LYSTEN (flere skriver at de tilbyder det) men en som virkelig har lysten til at fiksere fuldstændig og kilde torturere indtil slaven tuder.

En lille smule spidse negle er en kæmpe fordel i denne slags leg, da det er det mest effektive våben på mig, men indstillingen til legen hos Mistress er vigtigere end udstyret.

 

Jeg håber der er nogle derude der går med en ægte lyst til at fiksere og kilde en hjælpeløs slave uden nåde.

Dejligt at se, at jeg ikke er ene i min søgen efter denne oplevelse, og ja, det er vigtigt at "dominaen" har gode negle (gerne ægte). Må jeg spørge lidt til dine tidligere erfaringer, hvem har du besøgt osv? Du kan evt sende mig en privat beske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 20.5.2023 at 13:38:

Jeg er på udkig efter at prøve ægte kildetortur

jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på denne anmeldelse af Felina, om hendes kildetortur

efter anmeldelsen at dømme virker det ægte nok

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 20.5.2023 at 13:38:

Hej.

Jeg er på udkig efter at prøve ægte kildetortur, og når jeg skriver ægte, så er det fordi at jeg tidligere har prøvet "kildetortur" men som i virkeligheden mere var "kilde-pirring" :) Altså at det var mere fokus på det erotiske element end tortur delen.

Derfor søger jeg nu en Domina der har LYSTEN (flere skriver at de tilbyder det) men en som virkelig har lysten til at fiksere fuldstændig og kilde torturere indtil slaven tuder.

En lille smule spidse negle er en kæmpe fordel i denne slags leg, da det er det mest effektive våben på mig, men indstillingen til legen hos Mistress er vigtigere end udstyret.

 

Jeg håber der er nogle derude der går med en ægte lyst til at fiksere og kilde en hjælpeløs slave uden nåde.

Fandt du en som var god? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...