Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været der, men er meget skuffet. Pigen er større og ikke nær så køn som fremstillet på billederne.

Skrevet
padelguden skrev, 1 time siden:

Jeg har været der, men er meget skuffet. Pigen er større og ikke nær så køn som fremstillet på billederne.

kan du uddybe eller lave en anmeldelse ?

Skrevet
AgentLeman skrev, for 13 timer siden:

Føler mere for at holde det helt kort, når jeg ikke har noget pænt at sige. 

Skrevet
padelguden skrev, for 6 timer siden:

Føler mere for at holde det helt kort, når jeg ikke har noget pænt at sige. 

du nævner jo ikke noget om hendes service . det negative er lige så vigtigt at høre som det gode

Skrevet
AgentLeman skrev, for 3 timer siden:

du nævner jo ikke noget om hendes service . det negative er lige så vigtigt at høre som det gode

Okay, men så er svaret på nedenstående nej. Beklager.

AgentLeman skrev, for 23 timer siden:

Skrevet
padelguden skrev, den 20.5.2023 at 14:06:

Hej  @padelguden tak for dit input, ligesom @Iceman spærrede jeg øjnene op da jeg så hende, men efter dit indlæg så jeg lidt nærmere på annoncen. 170 CM høj og 60 kg, tyder på en pige der ikke er så petit som billederne antydede da jeg så dem og det bekræfter @padelgudeni sit indlæg. Der er også en kort video på nympho.dk hvor man ser Alina uden sminke og her ligner hun en ganske almindelig pige og absolut ikke en stunner, som billederne antyder. Jeg har ikke selv besøgt hende og har ikke synske evner, men noget tyder på, at Alinas service ikke formår at opveje de lækre billeder -eller at forskellen mellem billederne og den oplevede virkelighed var så stor at skuffelsen stort set var garanteret på forhånd. Jeg ser frem til eventuelle anmeldelser af andre modige sjæle -indtil videre springer jeg over.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 5 timer siden:

...

Har først set den video du nævner nu. Der er endda klart et tiktok-filter på der også, men i reflektionen i spejlet, kan man se et virkelighedstro billede.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.