Hop til indhold
Legetimen

Lad os dele mine unge tøs!

Recommended Posts

Søger fyr til 3kant i næste uge. Vi har stedet på Falster til sjov og har tid de fleste dage i næste uge.

Hun skal prøve en dp og hun elsker anal, sperm og deepthroat. 

Hun er 24 år, chubby, med gode store kasser og så er hun med på den værste! Det er ok, hvis du er bi. Jeg er selv i starten af 30'erne og pæn og ganske nede på jorden.

Vi knepper til vi ikke orker mere. Hun har stadig ikke prøvet en 3kant med 2 mænd, så lad os se om det ikke kan lade sig gøre.

Du er pæn, ren og socialt velfungerende. Desuden er du mindst trimmet om pikken. Vigtigst af alt, kan du overholde en aftale!

Prisen er 2500 og er ikke til forhandling.

For 500 kan vi gøre det uden, forudsat du er 100% rask.

Vi er et helt normalt par, som på ingen måde er professionelle, men gør det her for sjov og hygge. Derfor sidder vi ikke konstant ved profilen og der kan gå lidt imellem svar.

Ved kontakt oplyser du hvilken dag du ønsker ig hvad tid. Du oplyser også alder og hvad du kunne ønske dig. 

Redigeret af Legetimen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 46 minutter siden:

 

Prisen er 2500 og er ikke til forhandling.

For 500 kan vi gøre det uden, forudsat du er 100% rask.

Så dropper jeg prisen på de 2500 og napper den uden til 500… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes nu ikke 2500 for et par timers sjov er galt. Regner ikke med at det skal gå stærkt...

Nu er det jo ikke så ofte at man lige tilbringer et par timer i sengen med nogen man ikke kender. 
En halv til en hel er nok mere normalt. 

Men det var ikke for at starte en diskussion om prisen, for den er fast, kan jeg se. Og fred med det. 

Held og lykke med projektet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Dinner_at_the_y skrev, for 4 timer siden:

Nu er det jo ikke så ofte at man lige tilbringer et par timer i sengen med nogen man ikke kender. 
En halv til en hel er nok mere normalt. 
 

Det ved jeg nu ikke. Kommer vel an på hvordan kemien er og hvad man er til. Jeg tilbyder Tantra massage til kvinden i par som oplæg til enten ingenting eller efterfølgende trekant hvis der er energi og ønske til det. Det er der ofte men ikke altid og så er det stadig fedt :) men anyway det bliver jo hurtigt 3-4 timer. Jeg gør Det god gratis og ville ikke betale for et sådan arrangement idet jeg jo giver et virkeligt skøn flertimelang massage til Q så det vil være skævt at jeg så samtidig skulle betale. Men her er det vel fair nok man betaler lidt når man blot kommer og knepper igennem :)) jeg ved det ikke, men synes egentligt det er fair nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersJ skrev, for 50 minutter siden:

Men her er det vel fair nok man betaler lidt når man blot kommer og knepper igennem :)) jeg ved det ikke, men synes egentligt det er fair no

Jeg kan sagtens se hvad du mener. Det lyder ellers meget spændende, det projekt du selv kører med. 
Jeg tænker bare…. 2.500. Er der slet ingen grænser for hvad ydelser skal koste efterhånden? Men der er formentlig heller ingen kunder til den pris. 
Det var min allersidste kommentar i denne tråd. 
Det er jo trods alt ganske frivilligt hvad man vil tage, og hvad man vil give for “varen”. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt set up. Og fair pris. Ville ønske jeg kunne, men Falster ligger lidt langt væk for mig for at kunne nå. Men god fornøjelse. Får I lyst til mere, så lad os mødes på hotelværelse i København en dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...