Hop til indhold
SexyPaula

Unikt gangbang på Frederiksberg 24 maj mellem 1030-1300 - to frækkes tøzer

Recommended Posts

Unikt gangbang på Frederiksberg på 24 maj!

Vi er to frække piger som elsker holde fælles gang bang. Og nu sker det!!! IGEN!!! Jubiiiiii

Vi er:
Paula - Jeg er 33 år, brun hud, jeg er 168/68 med store naturlige 90G bryster.-..kæmpe kryllet hår.....stor dejlig røv....store brune øjne...og en meget fræk sulten fisse! Jeg har en masse flotte tusser...og drømmer om flere...jeg træner en del...og er fit

Jeg elsker hård stiv pik!! Og jeg looove cum!!! Jeg vil bruge mine kæmpe bryster til at forføre din pik til at underkaste sig...! og hvis du kan slikke fisse godt, vil jeg elske det.

Min fisse er altid våd, da jeg er det meste af tiden HORNY AS FUCK!

Sylvia: 34 og 100% sperm diva på 176/65 med store D-skåle og en lækker slank krop - jeg vil være iklædt lækkert fetish sæt så din pik stritter og drypper presperm...jeg elsker pik i alle huller....mums .
Jeg er ret vild med sex, jo mere jo bedre mest til det vi kalder den almindelige slags, men med en god snert af at være lidt Kinky også. Giver et fantastisk blowjob ( har jeg fået at vide ) vådt saftigt og dejligt og tilbyder gag og deep også. Selv kan jeg også rigtig godt lide at få slikket min fisse og leget med. Min frække numse vil også gerne slikkes, og have lidt klaps.

Min fisse bliver hurtig våd og kåd og klar til din pik vi kan kneppe i de stillinger du ønsker, og det kan være blidt som hårdt. Jeg kan både være en blid gfe pige, men også en en der kan noget verbalt dirty talk.Jeg tilbyder sex med eller uden kondom. Er selvfølgelig nytestet, og ønsker du sex uden kondom, så er du også sygdomsfri. oral til dig, er som udgangspunkt uden kondom.
p.s jeg kommer fra Italien så jeg taler ikke sååååå godt dansk....

Når der er mindre end 4 mænd tilbage afslutter vi 15 min senere...når i kun er 3 er det ikke helt et Gangbang mere.....

Setup:

Paula og Sylvia servicerer med alle deres huller - dvs du må kneppe dem i fissen - munden og røven! De elsker begge DP og gagging og fisseslik.....du må kneppe dem uden kondom i alle huller HVIS du er HELT clean....ellers er der kondomer du kan bruge.....

Sted: Vodroffsvej Frederiksberg - super lækkert sted med stor kneppe seng med spejlloft!

Du er:
Pæn, ren og velsoigneret med korte negle, og dejlig frisk mund. Har du lyst til at kysse, så er din mund ren og hel, og lugter ikke af tobak. Har den fornødne respekt og pli for os kvinder, men er fræk alligevel.

Plan for GB:
Ankomst for alle  1015-1030 - du kan tage et bad - hvis du ikke kommer ren og fin

Pris: 1500 kr

første runde starter 1030 (kræver i er mange ellers holder vi en pause når alle er tømt....griner.....)

Vedr....sex uden og creampie....så bliver vi testet jævnligt....og kan anbefale at du går på Glostrup og får en tid til en stor test...men mindre kan også gøre det....jeg kan anbefale at købe dette sæt....
 hivhjemmetest.dk/produkt/smaa-pakke-hiv-og-stds-hjemmetest/
Tak den hjemmefra og knep så uden skyld og skam.....

Pause  1130-1145 - der er sodavand og snacks

Anden runde  1145-1245

Afslutning -  1245-1300 bad og kindkys

Du melder dig til ved at sende en mail med alder og navn ....der opkræver intet depositum

Max 15 deltagere! Men der skal være mindst 10-14 før det er fedt...og bare rolig der er masser af huller og munde til jer alle....hihi

 eroguide.dk/forum/topic/167295-lyder-m%C3%A5ske-for-godt-til-at-v%C3%A6re-sandt/?tab=comments#comment-1499377

https://annoncelight.dk/showad/367516

 

Redigeret af SexyPaula

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super arrangement. Glad for at det er rykket til fredag, så jeg kan deltage. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...