Hop til indhold

Smukke Lisa i Vinderup

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Ja jeg kan godt se at det er Struer nu. Har skrevet til hende, men hun svarer ikke lige i dag. Men det er vist også et par dage siden annoncen har været aktiveret.

Skrevet
elskeren 45 skrev, den 19.5.2023 at 15:07:

Ja jeg kan godt se at det er Struer nu. Har skrevet til hende, men hun svarer ikke lige i dag. Men det er vist også et par dage siden annoncen har været aktiveret.

For et stykke tid siden havde jeg et ærinde i nærheden af hendes tilholdssted. Hendes annonce var opdateret om morgenen, og da jeg kunne planlægge min dag frit, så var jeg sikker på at kunne indpasse et besøg hos hende i løbet af dagen. Jeg skrev og ringede flere gange, men først hen sidst på eftermiddagen kom der svar. Hun var præcis kommet hjem fra ferie, og forventede at skulle begynde at arbejde igen dagen efter.

Så jeg tror ikke du skal lægge så meget i hvornår hendes annonce er opdateret - det er bare at råbe i vinden, og så håbe på at der kommer svar tilbage.

Jeg fandt heldigvis en anden lille skønhed fra de varme lande, så min dag endte alligevel rigtig fint. Men det var nu lidt lettere, hvis man kunne regne med at en opdateret annonce også kunne ses som et hint om at der var åbent på dagen.

Hvordan gik det egentlig med dig, fik du held med at kontakte hende? Ok hvis ja - var det så lige så godt som det ser ud til?

Skrevet
Storspilleren skrev, for 17 timer siden:

Jeg fandt heldigvis en anden lille skønhed fra de varme lande, så min dag endte alligevel rigtig fint. Men det var nu lidt lettere, hvis man kunne regne med at en opdateret annonce også kunne ses som et hint om at der var åbent på dagen.

En du kan anbefale ? :)

Skrevet
Bobsy74 skrev, for 7 timer siden:

En du kan anbefale ? :)

Du kan læse om turen her. https://www.eroguide.dk/forum/topic/168943-hana-skive/  Og hun får så absolut min bedste anbefaling.

Lisa står bestemt stadig på listen, en dag skal man vel se hvad de 40 kg byder på, og se det smukke smil hun skriver om...  Hun rykkede bare lidt ned i rækken. Det lader jo også til, at andre har været begejstrede.

Skrevet
  • Author

Puha, de ser da også søde og dejlige ud. Det er sgu da svært at vælge efterhånden. Jeg må vist bare se efter at komme igang. ;-) 

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.