Hop til indhold

Recommended Posts

Det er et stykke tid siden, jeg besøgte Eva med hendes "FORLØSNING" session (https://annoncelight.dk/showad/366984), men jeg husker stadig den dag ganske tydeligt, og en anmeldelse var længe ventet :) 

Mit mål er at gøre denne anmeldelse så praktisk som muligt for både Eva og personer, som denne form for session er målrettet mod.
For dem, der kender ikke Eva, er hun en af de mest empatiske, søde, nemme at kommunikere og smukke kvinder. Hun er trænet i tantra og ved, hvordan man rører ved dine indre følelser og sjæl, mens hun fysisk tager dig steder, som du nok ikke engang vidste eksisterede.
Med det sagt er Evas "FORLØSNING"-session ikke for folk, hvis førsteprioritet er den seksuelle akt. Hvad du dog får, er at tilbringe tid med en smuk og forstående kvinde, som du ikke behøver at forpligte dig til noget og nyde det øjeblik, som du ønsker (i de grænser, som hun selvfølgelig har sat). Hvis du vil tage, kan du, hvis du vil give, kan du gøre det. Hvis du ikke engang vil tage stilling til det, kan du også gøre det. Hun er en mester i at læse rummet, dig, dine følelser, dine behov og fortæller dig sine behov, så den "givende" del af din side går bedre for dig som giver.
Jeg mener, at ovenstående beskrivelse og det Eva skrev i sin annonce burde have været en afgørende faktor for dig, om det er noget, der passer til dig eller ej. Men hvis du er lidt fascineret, men stadig er i tvivl om den fysiske del af tingene, hjælper det måske, at jeg, uden at gå i detaljer, ikke kan beslutte mig for, om den orgasme, jeg havde med hende under hendes tidligere Lingom-massage var bedre, eller den som jeg havde i hendes "FORLØSNING" session ;) 

Jeg har super travlt i disse dage med arbejde, og det var mest derfor denne anmeldelse tog så lang tid for mig at skrive. Jeg ved dog, at jeg i hvert fald besøger hende igen til hendes FORLØSNING session.

ps: mit dansk er slet ikke godt, og jeg forsøgte mit bedste at skrive denne anmeldelse ved at bruge så lidt "google translate" som jeg kunne. Så det kan være værd at bemærke, at min session med Eva var på engelsk, som hun taler flydende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man forlader hende altid med et smil på læben. Jeg vil gå så langt som til at sige, at gør man det ikke, er det ens egen skyld. Men nu havde vi det også særligt sjovt sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...