Hop til indhold

152 cm Ema i Vejle

Featured Replies

Skrevet

når man ser på en kvinde som hende med læber så store og langt mørk hår tænker jeg på " Hexia de Trick "  

Skrevet
Trueslave skrev, for 2 minutter siden:

når man ser på en kvinde som hende med læber så store og langt mørk hår tænker jeg på " Hexia de Trick "  

Når jeg ser på hende, så tænker jeg, at den vægt hun skriver ikke passe til den kompakt klump, hun viser på de foto 

Skrevet

Syntes i er lidt hårde ved hende. Ja hun vejer nok mere end der står, til gengæld bruger hun ægte billeder når hun tør at have en lokal avis med. Så man får hvad man ser på billeder og video, og det er da langt mere end ved de fleste piger

Skrevet
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Syntes i er lidt hårde ved hende. Ja hun vejer nok mere end der står, til gengæld bruger hun ægte billeder når hun tør at have en lokal avis med. Så man får hvad man ser på billeder og video, og det er da langt mere end ved de fleste piger

ja ja. hun kan da være skide sød, og rigtig go til sex. vi må håbe der er nogle der får hende prøvet , med positiv resultat.

Skrevet

Vil give @Mr1time ret, hun fortjener en fair behandling her på EG. Så lad os lige afvente til der er en som der har besøgt henne, kommer med en anmeldelse. 

Det kan da godt være at hun vejer et par kilo mere, og hvad så? Min erfaring er at  de fleste GP pynter lidt på alder, vægt, højde, bryst størrelse og der er godt nok mange der studerer i mange år og så videre.....

Skrevet
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

Vil give @Mr1time ret, hun fortjener en fair behandling her på EG. Så lad os lige afvente til der er en som der har besøgt henne, kommer med en anmeldelse. 

Det kan da godt være at hun vejer et par kilo mere, og hvad så? Min erfaring er at  de fleste GP pynter lidt på alder, vægt, højde, bryst størrelse og der er godt nok mange der studerer i mange år og så videre.....

Mener at det er fair jeg ikke syntes at det ser godt ud med MEGET fyldte læber . Jeg møder tit en ung dame på gade hvor jeg bor . hvis jeg ser på hende er hun i besiddelse af et meget smukt ansigt ( hvis ikke lige at det var fordi hun har læber som en and har næb )  det er sku synd for den unge dame at hun er faldet i den fælde og har ændret sin krop ( frygter også at den kvinde som spørges til her kan ende i samme stil og det vil være synd for hende ) 

Som ung begår man fejl og nogle kan bare ikke rettes op igen 

Skrevet
  • Author

Nu er jeg bestemt ikke fan af tynde piger (så havde jeg ikke besøgt Small Valeria herunder:)

Med hensyn til Ema her så dømmer jeg ud fra det jeg ser på billederne  - og det passer mig rigtigt fint. Bevares, jeg havde foretrukket at hun ikke havde den stora tatovering og de pumpede læber, men nu kommer jeg ikke for at ansøge om hendes hånd, men for at få fræk sex. I dén sammenhæng fungerer det sådan set meget godt. 

Hvis jeg når forbi skal jeg nok spørge til den eksakte vægt! Hun er åbenbart stadig i Vejle, og jeg håber hun bliver et par dage.

Skrevet
  • Author

Hold kæft nogle fuskere/sjuskede: var forbi efter forudbooket aftale med Ema. Døren blev åbnet af en ellers lækker pige på omkring 170 cm. Som insisterede på, at hun var den rigtige pige. Mørkere, andre tatoveringer og som sagt meget højere. Goddaw do!

Lige inden jeg blev lukket ind tog de en anden mand ind - så jeg tror han har nappet min booking. Ikke hans skyld, selvfølgelig. 

Hvem pigen var ved jeg ikke.

Skrevet
Trueslave skrev, for 14 timer siden:

Mener at det er fair jeg ikke syntes at det ser godt ud med MEGET fyldte læber . Jeg møder tit en ung dame på gade hvor jeg bor . hvis jeg ser på hende er hun i besiddelse af et meget smukt ansigt ( hvis ikke lige at det var fordi hun har læber som en and har næb )  det er sku synd for den unge dame at hun er faldet i den fælde og har ændret sin krop ( frygter også at den kvinde som spørges til her kan ende i samme stil og det vil være synd for hende ) 

Som ung begår man fejl og nogle kan bare ikke rettes op igen 

Jeg er bestemt heller ikke fan af læber fyldt med botox eller silikone bryster, med mere, jeg foretrækker helt naturlige piger. Vi er helt enig om at det ser forfærdeligt ud ned "ande næb" og unge  piger slet ikke bude have lov til at få foretaget kosmetiske operationer, mange af de piger der får det foretaget, burde i stedet henvise til en psykolog, da det i mange tilfælde bunder i manglende selvværd. 

Det var din sammenligning med "Hexia de Trick" som jeg mener er lige over stregen.

Skrevet

Jeg vil hermed sende min uforbeholden undskyldning til pigen som jeg fejlagtigt i et øjebliks kådhed / fuldskab  har sammenliget med en figur fra Anders And .

Dette vil ikke gentage sig og jeg vil naturligvis tage min straf for denne ugerning .

Beklager meget over for Ema  

Skrevet
  • Author

Helt som jeg regnede med var der sket en misforståelse, og jeg har nu planlagt at besøge Ema lørdag i stedet for - forventningens glæde bliver på den måde i det mindste dobbelt så stor :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.