Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter en thai massør, som er med på at stikke en finger op bagi undervejs i massagen. 
Er sikker på en del af dem kan lokkes til det men jeg tænker der måske var nogen som var mere med på det end andre ;)

Gerne nord for Kbh eller Kbh. 

Kom endelig med anbefalinger .... Tak

Skrevet
lckc skrev, for 2 timer siden:

Jeg leder efter en thai massør, som er med på at stikke en finger op bagi undervejs i massagen. 
Er sikker på en del af dem kan lokkes til det men jeg tænker der måske var nogen som var mere med på det end andre ;)

Gerne nord for Kbh eller Kbh. 

Kom endelig med anbefalinger .... Tak

Det er godt hverken nord for...eller i selve København, men den her tråd er kun godt 20 timer gammel, der fik trådstarter lige præcis det du efterlyser

Skrevet
  • Author

Tak .... Så den godt, det var den som fik mig til at poste.
Havde bare Håbet at der ville være en med lidt bedre placering :)

Skrevet
lckc skrev, 1 time siden:

Tak .... Så den godt, det var den som fik mig til at poste.
Havde bare Håbet at der ville være en med lidt bedre placering :)

Min erfaring er at nogle af pigerne gør det bare mens de giver HJ/BJ og afventer kunden reaktion, kun en gang er jeg blevet direkte adspurgt "finger in ass??", og det var for mange år siden i Holte, men jeg tror at du kan få det mange steder da det ikke er fremmede for pigerne at nogle mænd godt kan lide det.

Du kan også selv give pigerne et hint; Når du ligger på maven så spred dine ben så meget som sengens bredde nu tillader, og når pigen hånd/finger glider rundt på røven af dig, så løft røven lidt op, således får pigen en ide om at det her er noget du nyder, og går muligvis lidt længerer med fingeren

Good luck

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.