Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Daria i Odense sidste uge. Jeg syntes hun er en fantastisk pige, lige nu min favorit. Jeg er klar over at hun er smuttet videre til Kolding, desværre men hun har lovet at komme tilbage igen. Jeg besøgte hende i Skibhusgade/Kochsgade kvarteret. Der har jeg besøgt hende før, der er også andre piger på adressen.

Daria er fuldstændigt som på billederne, sidste gang jeg var på besøg, da var hun i den gennemsigtige bodystocking som hun også har på på billederne, denne gang spurgte jeg til sexet undertøj og blonder. Daria ville se hvad hun havde og var i et meget flot sæt, med trusser og BH i hvid, hun så rigtig dejlig ud, på trods af at jeg havde håbet på at hun også var i strømpeholder og strømper, hvilket jeg syntes er vildt frækt, men man kan jo ikke vinde hver gang.

Jeg kontaktede Daria, hun svarede ikke, men vendte tilbage efter 12 minutter, hun ville have mig til at vente i 15 minutter, da hun skulle i bad, det gjorde ikke mig noget, jeg havde selv lige været i bad, der er noget som en ren og velduftende ung pige.

Jeg havde helt almindelig blid sex med Daria i 30 minutter, hun er vildt sød, er meget slank, og med små helt naturluge bryster, hun er virkeligt lækker i mine øjne. Alt er med kondom, hvilket er fint for mig, da jeg jo gerne vil passe på både Daria og mig selv.

Jeg vender helt sikkert tilbage til Daria når jeg får muligheden. Hvis jeg havde penge og tid, så kørte jeg gerne til Kolding for at besøge hende igen. Hun er helt sikkert et besøg værd, hvis man er til en meget petit pige omkring de 30 år.

https://annoncelight.dk/showad/333070

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...