Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/341099

Har i dag besøgt Lunah i Hadsten. Hun er utrolig sød og er en flot pige (og med en go røv som man siger). Tog imod i rigtig fræk lingeri, med adgang til de vigtige steder (alligevel blev " sagen" sammen med de selvsiddende strømper taget af ca halvvejs)

Hun kysser gerne og hun er god til det. Efter at have varmet lidt op med Lunahs favorit kys (og kram), blev det brysternes tur til opmærksomhed  med kys og sut. Jeg kravlede længere ned og gav inderlårene lidt opmærksomhed, inden jeg nåede frem til hendes flotte og frække fisse med de synlige skamlæber. Mums den var dejlig at lade sin tunge boltre sig i og på, uden hun ligefrem fik orgasme tror jeg  da hun nød det. Lunah sagde i hvert fald det var dejligt det jeg gjorde (Lunah er rigtig god til at holde øjenkontakt, det er jeg så knap så meget). Tiden var kommet til kondomet og Lunah gled ned over min pik. Må nok sige som andre har skrevet, hun er godt nok stram og det er jo altid dejligt at mærke om sin pik. vi gik videre til det anale (der er hun også stram) og siddende over hende kom jeg udover maven på hende. Lunah helt sikkert et besøg der skal gentages

Lunah tak for dit store arbejde med at gøre besøget ved dig i dag muligt

Vi ses lige pludselig igen

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhhhh 1000 tak for den super fine og meget detaljeret anmeldelse....

Det var jo en sand fornøjelse at have besøg af dig... som du ved.  Skal der 2 til tango...

Det var hele umagen værd... lige et lille puslespil.. som alligevel endte med at gå op :wub:

Håber snart vi ses igen :wub:;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/341099

Har i dag besøgt Lunah i Hadsten. Hun er utrolig sød og er en flot pige (og med en go røv som man siger). Tog imod i rigtig fræk lingeri, med adgang til de vigtige steder (alligevel blev " sagen" sammen med de selvsiddende strømper taget af ca halvvejs)

Hun kysser gerne og hun er god til det. Efter at have varmet lidt op med Lunahs favorit kys (og kram), blev det brysternes tur til opmærksomhed  med kys og sut. Jeg kravlede længere ned og gav inderlårene lidt opmærksomhed, inden jeg nåede frem til hendes flotte og frække fisse med de synlige skamlæber. Mums den var dejlig at lade sin tunge boltre sig i og på, uden hun ligefrem fik orgasme tror jeg  da hun nød det. Lunah sagde i hvert fald det var dejligt det jeg gjorde (Lunah er rigtig god til at holde øjenkontakt, det er jeg så knap så meget). Tiden var kommet til kondomet og Lunah gled ned over min pik. Må nok sige som andre har skrevet, hun er godt nok stram og det er jo altid dejligt at mærke om sin pik. vi gik videre til det anale (der er hun også stram) og siddende over hende kom jeg udover maven på hende. Lunah helt sikkert et besøg der skal gentages

Lunah tak for dit store arbejde med at gøre besøget ved dig i dag muligt

Vi ses lige pludselig igen

Lyder dejligt.

Må man give hende finger eller er hun en af dem der ikke vil have det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lunah er virkelig lækker.

Autentisk og meget levende.

Har mødt hende i Vojens for et års tid siden.

Håber at se hende igen i det sydlige Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille buk skrev, for 3 timer siden:

Lyder dejligt.

Må man give hende finger eller er hun en af dem der ikke vil have det?

Ja jeg måtte i hvert fald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...