Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

inden jeg starter kan jeg lige så godt afsløre i vil tænke kæmpe klovn og vil ikke bebrejde jer pp nogen måde !  
 

kan ikke linke til pigen, men hun står på badeværelset med en gul bluse. Og så der 2 hvor hun sidder ud til vandet 

men ja jeg troede virkelig på hende efter noget tid endda 2 gange ja i kan lige så godt få det hele, men gør det bare for at advare om at hvis der nu er andre end mig der er lidt naive og  lader sig følge med så et godt råd lad være, vi aftalte et tidspunkt og så vil hun lige pludselig have flere til benzin, det her kan blive en laaaaaaang roman så stopper med at sige lad være med at betale FORUD inklusiv dig selv (ja det er så råbt til mig selv) !!!!!!! 
 

Pas på der er rigtig mange af dem der vil have jer med over på snap så jer der lige er begyndt at følge med jeg siger det igen LAD VÆR !!!! 
 

i skal ikke være så dumme som mig !!! 
 

det er inde på https://sugardaters.com/da/profile_visits

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vil ikke ud med det fulde beløb men tak for spørgsmålet kan afslører det er noget de 1000kr desværre ja jeg er så torske dum, og gør det udelukkende for at advare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 6 minutter siden:

Ja og ham kan jo bare holde sig til de danske skønne piger som er med til yde en rigtig god service, også bliver pengene i Danmark ;-) 

Skal så lige siges hun er dansk da jeg fik adgang til hendes private konto og snakket med hende så hun var dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 2 timer siden:

Skal så lige siges hun er dansk da jeg fik adgang til hendes private konto og snakket med hende så hun var dansk

Dansker eller ej, du har jo lært det på den dyre måde, at man ikke får fisse ved at betale forud.

Bedre (held) næste gang  ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var hende med dyrlægeregningen, jeg sagde hun skulle finde en billigere dyrlæge, og komme og knalde mig for 1500
hun har slettet profilen nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 7 minutter siden:

Det var hende med dyrlægeregningen, jeg sagde hun skulle finde en billigere dyrlæge, og komme og knalde mig for 1500
hun har slettet profilen nu

Ja og bagefter når jeg sidder og læser det jeg har skrevet amen for fanden da mand !! 
 

sådan gjorde hun der så ? Og ja lige præcis dyrlægen og sin hund 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 7 minutter siden:

Ja og bagefter når jeg sidder og læser det jeg har skrevet amen for fanden da mand !! 
 

sådan gjorde hun der så ? Og ja lige præcis dyrlægen og sin hund 

Ja det kan jeg godt forstå du tænker , det var da helt vildt med en fremmed . 
nej profilen blev slettet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...