Hop til indhold

Non thai VS thai

Featured Replies

Skrevet

Hejsa gutter og gutinder:D

Jeg har fulgt med længe og har besøgt rigtig mange forskellige piger og ts'er:P

Jeg er 44 og har en far krop (har ikke været billig) :lol: men er ellers velsoigneret og et ordentligt menneske, lidt genert når man møder en lækker tøs:rolleyes:

Mit problem er at næsten hver gang jeg møder en pige der ikke er thai så er de næsten altid fraværende og ikke klar på hvad de egentlig laver (sex mod betaling) og det er til trods for god kommunikation og har også sendt dem et billede af mig selv så de kan sige ja eller nej.. 

Der har da selvfølgelig været nogen der har været rigtig søde og dejlige, men inden for de sidste 4-5 år har der været langt imellem snapsene... 

Så er faktisk begyndt at bruge thaisteder mere og mere, da de altid er søde og venlige.... (er bare lidt ærgerligt at skulle spise det samme hver gang) 

Er det bare mig der er tudefjæs og acceptere at jeg jo bare er en gammel gris :lol:

Håber på god feedback og hav en rigtig god dag til jer alle sammen.... 

Skrevet

Du er kunde hos en erhvervsdrivende. Du skal ikke ud og "møde nogen" eller på dating. Så medmindre din fysiske fremtoning er virkeligt afvigende, så forstår jeg slet ikke at du sender billeder og gider at udsætte dig for den mulighed, at pigerne siger nej til dig forinden besøget.

Om du er en gammel gris eller ej, er vel kun et spørgsmål om din egen selvopfattelse. Igen.. det er køb af service-ydelser, og ikke et spørgsmål om at du er ude i datingmarkedet for at finde en livsledsager, hvor det måske mere har betydning, hvordan pigen falder ind i din familie og øvrige omgangskreds og hvad de tænker om hende.

Så, ja måske lidt tudefjæs.. ;) .. men lyder mere som om at du bare har haft nogle ærgelige oplevelser, og skal op på hesten igen. Men det kan man altså også komme ud for hos thai'erne.

Redigeret af Thaiuser

Skrevet

Thaier er også meget forskellige da... Men det er da mange muligheder, og der kommer en nitte i ny og næ for alle tror jeg -uanset din "farkrop" -jeg kunne helle aldrig drømme om at sende billede. Jeg har kun gjort det en gang i mens jeg kørte i bil og det var mørkt -det fortalte jeg hende (og det var så helle ikke et problem) du skal ikke sige undskyld (min krop) på forhånd. Men når du kommer -og de måske ikke vil og siger nej -så går du da bare igen... Forventningsafstem før du betaler -og gå hvis de mavefornemmelse ikke er god;-)

Skrevet
  • Author
Thaiuser skrev, for 3 timer siden:

Du er kunde hos en erhvervsdrivende. Du skal ikke ud og "møde nogen" eller på dating. Så medmindre din fysiske fremtoning er virkeligt afvigende, så forstår jeg slet ikke at du sender billeder og gider at udsætte dig for den mulighed, at pigerne siger nej til dig forinden besøget.

Om du er en gammel gris eller ej, er vel kun et spørgsmål om din egen selvopfattelse. Igen.. det er køb af service-ydelser, og ikke et spørgsmål om at du er ude i datingmarkedet for at finde en livsledsager, hvor det måske mere har betydning, hvordan pigen falder ind i din familie og øvrige omgangskreds og hvad de tænker om hende.

Så, ja måske lidt tudefjæs.. ;) .. men lyder mere som om at du bare har haft nogle ærgelige oplevelser, og skal op på hesten igen. Men det kan man altså også komme ud for hos thai'erne.

Jo jeg sender jo ikke billeder til højre og venstre..... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.