Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348591

Det er nu 4 gang jeg laver en aftale med denne skønne kvinde. Sms korrespondencen forløber gnidningsfrit, og der kommer hurtigt en aftale på plads.
Aftalt sted, og hun kommer kørende og samler mig op på det aftalte tidspunkt.

Min pik er stenhård.....og nosserne er fyldte........og hun skriver at hun glæder sig til at tømme dem.

Bilen drejer ind på et frækt sted med skøn udsigt, både til hendes smukke ansigt der tager min pik og nosser under kærlig behandling.
Masser af spyt og savl, og hun formår at tage min (20 cm) pik til roden flere gange.

Resten af detaljerne er serveret til jeres fantasi.......men jeg må simpelthen bare sige at hende her giver blowjobs der i den grad får englene til at synge.

Mine varmeste anbefalinger er hermed givet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sjov, og det er reelt at hun skriver, at hvis man spørger efter pris på bj, så ryger der lige et “gebyr” på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes blowjob er jeg også stor fan af. Hendes bryster dog knapt så meget. Man kan tydeligt mærke den ægte del og den kunstige del. 

Men virkelig Fræk kvinde. Ikke sidste gang jeg besøger hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...